حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا سامسونگ پردازنده‌های اگرینوس را نمی‌فروشد؟

شما نیز احتمالا این پرسش برایتان پیش آمده که چرا شرکت سامسونگ چیپست‌های پردازنده موسوم به اگرینوس (Exynos) را به دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه به استثنای میزو نمی‌فروشد؟

براساس تازه‌ترین گزارشی که از سوی کمیسیون تجارت کره جنوبی (SKTC) منتشر شده شرکت کوالکام به شرکت سامسونگ اجازه توزیع پردازنده‌های اگزینوس را در بین دیگر تولید کنندگان تلفن همراه حتی در محدوده خاک کشور کره جنوبی هم نداده است.

از قرار معلوم شرکت کوالکام به منظور جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده از مجوز ثبت اختراع استاندارد چنین تصمیمی گرفته است که این امر باعث می‌شود تا شرکت سامسونگ ناتوان از فروش مودم‌ها، پردازنده‌های یکپارچه و دیگر چیپست‌های مورد نیاز سازندگان تلفن‌های هوشمند از قبیل ال جی، هوآوی، شیائومی و دیگران باشد.

بدتر از همه این که شرکت سامسونگ اجازه ندارد چنین چیپست‌هایی را تا ۲۵ سال به فروش برساند. بنابراین حالا حالاها به غیر از سامسونگ منتظر ظهور گوشی هوشمند با چیپست‌های اگزینوس نباشید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ZOOMMOBILE.IR

اولا گوشی های میزو از این پردازنده استفاده کردن،دوما تا جایی که من میدونم ربطی به کوالکام نداره که بفروشه یا نه البته در این مورد اطلاعات دقیقی ندارم

mega08

درسته این خبر و ساسونگم شکایت کرده. چون ی سری از قطعات مثه مودمو … اینطور چیزا رو سامی از کوالکام میگیره و کوالکام اونارو ثبت کرده بهش اجازه نمیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار