حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Real Racing 3 – تجربه هیجان در کنار سرعت بالا

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ترنج‌اپ، حتما بخوانید، معرفی بازی

یکی از برترین بازی‌هایی که در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل رانی می‌توان از آن نام برد Real Racing 3 است. این بازی محصولی از کمپانی بزرگ و معروف ELECTRONIC ARTS است که برای اسمارت فون های مختلف طراحی و منتشر شده است. شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که نام این بازی را تا به حال نشنیده و یا مرحله‌ای از آن را بازی نکرده باشد. گرافیک چشم نوازی که در این بازی طراحی شده می‌تواند هر کسی و مخصوصاً علاقه مندان به سبک مسابقه‌ای را به خود جذب نماید. مهم‌ترین بخش بازی‌های اتومبیل رانی ماشین‌های آن است. در این بازی شاهد بهترین خودرو از کمپانی‌های بزرگ جهان خواهیم بود که به صورت لایسنس شده در بخش‌های مختلف قرار داده شده‌اند. بازی از بخش‌های مختلف و یا بهتر است بگوییم از سبک‌های مختلف ماشین سواری ساخته شده است تا تمام سلایق را در برگیرد. در هر سبک شاهد وجود ماشین‌های مخصوص خواهیم بود. مثلاً در بخش ناسکار،ماشین‌های مخصوص این گونه مسابقه طراحی و قرار داده شده است و یا در بخش فرمول ۱ نیز به همین صورت.

[aparat id=”u1rFB”]

در اول بازی همه بخش ها برای شما باز نبوده و باید برای آنلاک کردن هر سبک ،بخش قبل را با امتیاز خوب به پایان برسانید. هر بخش دارای زیر مجموعه هایی است که با ماشین های در دسترس و در پیست های مختلف باید آنها را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. زیر مجموعه های هر بخش شامل تایم تریل،مسابقه،مسابقات حذفی و …. خواهد بود. ماشین ها قابلیت ارتقاء داشته می توانید با امتیازات کسب شده آنها را به بهترین شکل ممکن آماده سازی کنید. اما باید دانست که امتیازات به دست آمده را نباید به راحتی از دست داد چرا که در برخی مراحل مجبور خواهید شد تا ماشینی جدید را خریده و در مسابقه پیش رو از آن استفاده کنید. پیست های متنوعی برای مسابقات مختلف طراحی شده اند که هر کدام دارای چالش های مخصوص به خود خواهند بود. اگر کنترلر های بازی را به صورت دستی تنظیم کرده باشید باید دقت بسیار زیادی را در پیچ ها خرج نمایید. ترمز ها به صورت دستی سخت کنترل شده و اگر در جای درست از آن ها استفاده نکنید امکان خارج شدن شما از پیست بسیار خواهد بود. از پدال گاز نیز اگر به درستی استفاده نشود از دیگران عقب خواهید افتاد. در این بازی همه چیز به خوبی و در جای خود طراحی شده است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. جدیدترین ماشین هایی از کمپانی های بزرگ جهان
  3. پیست ها و مسیر های متفاوت
  4. کلاس های متنوع برای بازی کردن
  5. شخصی سازی بخش کنترلر های بازی
  6. صدا گذاری بی نظیر و جذاب
  7. گیم پلی هیجان انگیز
  8. گرافیک چشم نواز با کیفیت HD

بازی Real Racing 3 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ نمره است.  هم اکنون برای دانلود بازی Real Racing 3 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

گرافیک عالی
هیجان نداره زیاد!حداقل تو مراحل اول
یکم خسته کنندس تا برسی به مراحل اخر خیلی طول میکشه
گیم پلی خیلی طبیعی داره نسبت به بقیه
دو سه گیگ حافظه میخواد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی