حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاکنون بیش از ۱۲ میلیون هوآوی پی ۹ و پی ۹ پلاس چشم به جهان گشوده‌اند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

اگر برگردیم به اواخر سال ۲۰۱۶ به یاد داریم که هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که موفق به فروش ۱۰ میلیونی پی ۹ و پی ۹ پلاس شده است.  اکنون که برای شما این خبر را می‌نویسیم  Yu ChengDong به عنوان مدیر عامل هوآوی با انتشار یک آمار دیگر رشد ۲ میلیونی فروش این دو دستگاه را تایید کرد و باید بگوییم که پرچمداران سال گذشته شرکت هوآوی موفق به رکورد ۱۲ میلیونی شدند. این در حالی است که پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هم اکنون وارد بازار شده و انتظار فروش بیشتر از ۱۰ میلیون را دارند! در ادامه همراه باشید.

هواوی به عنوان سومین برند بزرگ تولید کننده اسمارت فون در دنیا شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۶ این شرکت توانست ۱۳۹ میلیون دستگاه را صادر کند. این عدد یک عدد عادی نیست بلکه نشان دهنده یک رشد نسبت به سال گذشته است و به خوبی افزایش ۲۹ درصدی سال به سال شرکت را نشان می‌دهد.

در فوریه سال ۲۰۱۶ مدیر عامل شرکت اشاره کرد که قصد دارد گوی سبقت را از اپل بگیرد و به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده و فروش اسمارت فون شناخته شود. البته نباید صحبت‌های قبلی ایشان را هم فراموش کنیم زیرا هدف هواوی دست یافتن به رتبه اول و پشت سر گذاشتن سامسونگ است. بنا به صحبت بعضی از کارشناسان این حوزه، رسیدن به رتبه اول توسط هواوی تا سال ۲۰۲۱ امکان پذیر خواهد بود!

نظر شما چیست؟ آیا هواوی موفق خواهد شد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....