حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس‌اپ تغییر شماره شما را به دوستانتان اطلاع می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، شبکه‌های اجتماعی

گفته می‌شود که واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که در آن چنان چه با شماره جدیدی در این اپلیکیشن ثبت نام کنید این تغییر را به دوستان شما اطلاع می‌دهد.

از سوی دیگر، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات شخصی برای چنین تغییری اعمال کنند و ضمن آن کاربر می‌تواند این تغییر را به اطلاع همه مخاطبان خود و یا تازه‌ترین چت‌ها برساند.

باید دید که در آینده آیا امکان دیگری اضافه می‌شود که بتوان این قابلیت را مخفی کرد یا خیر. به راحتی می‌توان حدس زد که این قابلیت می‌تواند در کنار اعلان‌های امنیتی کار کند آن هم هنگامی که دوستان کاربر اقدام به نصب دوباره واتس‌اپ کنند چون ترفند موسوم به end-to-end encryption به آسانی می‌تواند پیام‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری و تماس‌ها را مشخص کند.

شاید شما باخبر نباشید که به تازگی کاربران واتس‌اپ توانسته‌اند با دریافت به روزرسانی که برای سه سیستم عامل آی او اس، اندروید و ویندوزفون عرضه شده قابلیت استاتوس قبلی را اصلاح کنند. این امر باعث شده که میلیون‌ها کاربر از بابت امکان جدید اینستاگرام که مانند قابلیت استاتوس عمل می‌کند احساس راحتی و آسودگی خاطر کنند. اما این جا است که باید گفت که کاربر آزاد است تا اگر تمایل داشت هر قابلیتی را مورد استفاده قرار دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار