حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی اپل، فروش آیفون ۷ قرمز، آیپد ۹٫۷ اینچی و آیفون SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایت را شروع کرد

در هفته گذشته شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر فروش محصولات جدید از سوی کمپانی اپل بودیم. روز گذشته اپل اعلام کرد که کاربران با مراجعه به فروشگاه اینترنتی می‌توانند ۳ محصول جدید این کمپانی را خریداری نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امسال، سیاست‌های اپل مبنی بر فروش محصولات خود به‌گونه‌ای پیش رفت که این کمپانی قبل از معرفی نسل جدید پرچم‌داران خود، محصولات جدید دیگری را در اختیار کاربران قرار داد. کمپانی اپل، روز گذشته بدون استفاده از هیچ رویداد رسانه‌ای موفق شد تا ۳ محصول جدید خود را به کاربران معرفی کند. آیفون ۷ قرمز، آیپد جدید ۹٫۷ اینچی و آیفون SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایت، ۳ محصول جدید اپل هستند که دیروز در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفت تا کاربران به راحتی برای خرید آن‌ها اقدام کنند. اپل اعلام کرده که محصولات جدید خود را ظرف یک هفته آینده به دست خریداران خواهد رساند. بنا بر گزارش‌های منتشرشده از سوی برخی خبرگزاری‌ها، علت اصلی تولید آیفون‌های قرمز رنگ، همکاری کمپانی اپل با سازمان جهانی ایدز است.

آیفون ۷ قرمز

آیفون 7 قرمز

آیفون‌های جدید که با رنگ قرمز عرضه می‌شوند در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهند شد. پایه قیمت آیفون ۷ قرمز معادل با ۷۴۹ دلار خواهد بود و محصولات خریداری‌شده از سوی مشتریان تا پایان ماه مارس به دست آنان خواهد رسید. اپل اعلام کرده که تا پایان ماه جاری، محصولات جدید خود را در بیش از ۴۰ کشور مختلف دنیا عرضه خواهد کرد. خبرهای منتشرشده حاکی از آن است که کمپانی اپل  قصد دارد تا در جهت افزایش حمایت خود از سازمان جهانی ایدز، بخشی از درامد حاصل از فروش آیفون‌های قرمز را در اختیار این سازمان قرار دهد. اپل یکی از بزرگ‌ترین حامیان صندوق جهانی، برای مبارزه با برخی بیماری‌های خطرناک مانند ایدز است. این کمپانی نام‌آشنا طی ۱۰ سال گذشته، بیش از ۱۳۰ میلیون دلار را در اختیار این صندوق قرار داده تا با بیماری‌های خطرناکی مانند ایدز مبارزه شود.

آیفون SE و افزایش حافظه‌ی داخلی

آیفون 7 قرمز

یکی دیگر از محصولات جدید اپل، آیفون SE با ظرفیت‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی است. مدل‌های پیشین این آیفون با حافظه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه‌شده بودند که اپل با بازتولید این محصول، حافظه ذخیره‌سازی آن را تا ۲ برابر ارتقا داده است. قیمت پایه این محصول نیز همان ۳۹۹ دلار باقی‌مانده و تغییر قیمتی نداشته است.

آیپد پرو ۹٫۷ اینچی

آیفون 7 قرمز

آیپد پرو ۹٫۷ اینچی جدید اپل دارای صفحه‌نمایش روشن‌تری نسبت به مدل‌های پیشین است. این آیپد پرو با بهره‌گیری از سری جدید تراشه‌های A9 اپل، قدرت پردازشی سریع‌تری خواهد داشت. آیپد ۹٫۷ اینچی نیز مانند دو محصول دیگر، ظرف یک هفته آینده در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که آیپد های جدید اپل، جایگزین نسل پیشین این محصولات یعنی آیپد ایر ۲ خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید