حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح های مفهومی گیر اس ۳ (Gear S3) در نمایشگاه Baselworld 2017 ارایه شد

سامسونگ در زمینه ساعت های هوشمند یک تحول بسیار مثبت را تجربه کرده است. ارایه گیر اس ۲ همزمان با گلکسی اس ۶ که تحول طراحی بخش موبایل سامسونگ بود، نوید پیشرفت مناسب این شرکت در بخش ابزارهای پوشیدنی را می داد. گیر اس ۲ با طراحی ویژه دایره ای خود نسل ها جلوتر از طرح های موبایل وار پیشین سامسونگ برای گیر، گیر ۲ و گیر اس بود. حال این شرکت در نمایشگاه بزرگ Baselworld 2017 اقدام به رونمایی ۳ طرح مفهومی برای گیر اس ۳ کرده است. یکی از این سه طرح خیلی جذاب است و دوتای دیگر آن ها قابل انتظار! در ادامه با سم طوری همراه باشید تا نگاهی به این طرح های مفهومی گیر اس ۳ داشته باشیم.

گیر اس ۳

به گزارش سم طوری، اگر اهل ساعت و اخبار پیرامون آن باشید، حتما Baselworld برای شما نام آشنایی است. همانطور که MWC، CES یا IFA برای ما اهالی فناوری آشنا و با اهمیت است، این نمایشگاه نیز یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ساعت است که در شهر Basel واقع در شمال غربی سوئیس برگزار می شود.

Yvan Arpa شخصی است که طراحی Gear S3 را برای سامسونگ انجام داده است و در معرفی رسمی سامسونگ نیز این ساعت را معرفی نمود. حال در BaselWorld 2017 شاهد ارایه نسخه های شخصی سازی شده و طرح های مفهومی بسیار جذاب از این ساعت هوشمند سامسونگ هستیم. اجازه بدهید با نسخه های شخصی شده بند و حلقه دور ساعت آغاز کنیم:

گیر اس ۳

چند روز پیش اپل برای ساعت هوشمند سری ۲ خود بندهای جدیدی رونمایی کرد. دامنه شخصی سازی ساعت اپل تنها به بند و رنگ بدنه محدود می شود، حال می بینیم که گیز اس ۳ حتی می تواند بند های متنوع، رنگ های مختلف و البته حلقه چرخان دور نمایشگر با طرح های مختلف را داشته باشد. هر چند این طرح ها به صورت عمده و رسمی به فروش نمی رسند اما سامسونگ واقعا “باید” این طرح ها به تولید تجاری و انبوده برساند. واقعا زیبا هستند، ایتطور نیست؟

گیر اس ۳

این طراح های گیر اس ۳ شامل بند و حلقه چرخان دور نمایشگر شخصی سازی شده است. هماطور که می بینید این طراح ها واقعا ساعت هوشمند هستند و نمایشگر دارند. به راستی گیر اس ۳ چقدر می تواند طرح های مختلفی داشته باشد، اینطور نیست؟

گیر اس ۳

طرح های بالا همان گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرونتیر هستند که البته قطعات داخلی آن ها مکانیکی بوده و شفاف است. این ها نیز طرح های زیبایی هستند که البته باید دید چه کاربری می خواهد با ظاهر ساعت هوشمند، ساعت کلاسیک بخرد! عموما کاربرانی با خلاف این منظور، یعنی خرید ساعت هوشمند با ظاهر ساعت کلاسیک موافق تر هستند.

گیر اس ۳

و اما سومین طرح مفهومی گیر اس ۳ که سامسونگ واقعا باید به فکر تولید انبوه این مدل باشد. خلاقیت ویژه ای در آن نهفته است، شخصا وقتی آن را دیدم دوست داشتم واقعی باشد و بتوان آن را خرید. هر چند شاید نسل ما خیلی با آن نتواند کار کند یا به عنوان ساعت هوشمند، نیاز به دو دست برای کار کردن داشته باشد اما باز هم زیباست، تصور کنید!

نظر شما درباره این طرح های مفهومی گیر اس ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

طرح ها همه زیبا بودن مخصوصا اون اخری که فوق العاده بود.

mega08

خیلی شیک شدن. فقط ساعت جیبیه شبیه قطب نما بود تا ساعت
مشکل ساعتا باتریه متاسفانه. اگه بشه بجا تغییر ظاهر ماژولار بشه .ینی بندشو بشه ماژولار کرد. ب صورت قطعه قطعه باشه ی قطعه دوربین هرکی خواست اضافه کنه . یه قطعه باتری اضافه. این بهترین روشه برای ساعتای هوشمند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)