حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Gear.Club – True Racing – آواز چرخ دنده ها در مسابقات واقعی

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | ترنج‌اپ، حتما بخوانید، معرفی بازی

به جرات میتوان گفت که فقط چند بازی ماشینی را میتوان نام برد که دارای داستان جذاب و همچنین گرافیک حرفه ای هستند. حال به تازگی استودیوی بازی سازی Eden Games که در گذشته با ساخت عناوینی چون V-Rally و سری بازی های Test drive تجربه خوبی را در ساخت بازی های سبک Racing در کنسول ها بدست آورده دست به ساخت عنوانی جدید در همین سبک، تحت عنوان Gear.Club کرده است. باید گفت سازندگان بازی به خوبی توانسته اند حس و حال سری بازی های به یاد ماندنی Need for Speed را تقلید و برای جذاب تر شدن Gear.Club از آن استفاده کنند. همه چیز در این بازی حساب شده بوده و هیچ چیز به صورت تصادفی طراحی و یا در بازی قرار نگرفته است.گرافیک فوق العاده به همراه کنترلر های حرفه ای در کنار صدا گذاری جذاب و ویژه توانسته اند تمایل کاربران را برای دریافت این بازی بیشتر کنند.

[aparat id=”H1mAN”]

یکی از نکات دقت طراحان ،فیزیک ماشین ها در مسابقات است. مثلا اگر شما از جلو به ماشینی ضربه بزنید ماشین تعادل خود را حفظ نکرده و احتمال آنکه به صدمات جدی تری منجر شوید بسیار خواهد بود. اما جای نگرانی نبوده چرا که میتوانید خودروی خود را تعمیر کرده و به مسابقه دادن ادامه دهید. مسابقات دارای سبک های مختلفی خواهند بود که در هر کدام چالش مخصوصی برای شما در نظر گرفته شده است. هوش مصنوعی بازی بسیار خوب بوده و کار را برای شما دشوار خواهد کرد در مقابل شما نیز تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن رانندگی بهتری خواهید کرد. در اوایل بازی پس از خرید ماشین باید چند tutorial را گذرانده تا وارد مراحل اصلی شوید. در ابتدا با ماشین نه چندان جالبی وارد دسته A1 شده و با پشت سر گذاشتن چندین مسابقه و انجام ماموریت های ویژه و Challenge ها پولتان به خرید ماشین های دسته A2 می رسد و به همین ترتیب رده ها را بالا رفته تا به ماشین های جذاب و شیک دسترسی پیدا کنید. بخش چند نفره و یا Multiplayer نیز فعال بوده و می توانید در بخش های مختلف آن شرکت نمایید. ماشین های بازی از شرکت های مختلف و معتبر جهان بوده که امکان شخصی سازی بخش های مختلف آنها را خواهید داشت. همواره بازی چیزی برای عرضه خواهد داشت تا شما را سرگرم نماید. به لطف ریزه کاریی های مهم و نکات جذاب می توان گفت که Gear.Club یکی از برترین های سبک Racing بر روی اسمارتفون ها بوده که می تواند شما را برای مدت ها با خود همراه و سرگرم نماید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مکان های مختلف برای مسابقه
  2. ماشین های متنوع و جذاب برای راندن
  3. امکان شخصی سازی خودرو ها
  4. وجود گاراژ شخصی برای نگهداری خودرو ها
  5. افکت و نورپردازی عالی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک حرفه ای و خارق العاده

بازی Gear.Club – True Racing هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ است.  هم اکنون برای دانلود بازی Gear.Club را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

بازیه خیلی خوبی هستش. ولی خیلی افت فریم داره و خیلی لگ میزنه.
بعضی وقتا تو منوی بازی متوقف میشه و دوباره مجبور میشی ریست کنی بازی رو.
ولی در کل خیلی جالبه و شخصی سازی های زیادی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی