حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی اسمارت فون های اندرویدی نوکیا در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ به صورت همزمان در ۱۲۰ کشور

اکنون که تولیدات نوکیا در اختیار گروه HMD قرار گرفته، همه خود را برای دیدن محصولاتی جدید و متنوع از این غول خسته و زخمی آماده کرده‌اند. در کنگره‌ی جهانی موبایل شاهد رونمایی از سه مدل جدید اندرویدی از سوی این شرکت بودیم و هیجان برای دیدن محصولاتی قدرتمندتر و جذاب‌تر از سوی این شرکت محبوب به اوج خود رسیده است. ظاهرا HMD اسب خود را زین کرده تا در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی محصولات جدید را روانه‌ی بازارهای متعدد کند. در ادامه با ما باشید تا در جریان این خبر مسرت بخش برای دوستداران برند محبوب فنلاندی قرار گیرید.

 

همانگونه که اشاره شد در کنگره‌ی جهانی موبایل سه مدل جدید به سبد محصولات نوکیا اضافه شد و این بار بجای طعم تلخ و ملال آور ویندوزموبایل، دوستداران این شرکت می‌توانند تولیدات برند محبوبشان را با طعم لذیذ اندروید ۷ تجربه کنند. دو مدل میان رده‌ی نوکیا ۳ و نوکیا ۵ به همراه برادر قدرتمندترشان به نام نوکیا ۶ از جمله محصولاتی هستند که HMD آنها را برای بازارهای مختلف در نظر گرفته هرچند که در ابتدای عرضه صرفا خریداران چینی توانستند با این محصولات کار کنند و متاسفانه این شرکت هیچگونه جزییاتی را از زمان عرضه‌ی جهانی این ۳ اسمارت‌فون منتشر نکرد.
درحالیکه این شرکت برنامه‌ای را برای عرضه‌ی سراسری محصولات جدید نوکیا اعلام نکرده بود، اکنون زمان موعود فرا رسید و رسما سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی زمان ورود این محصولات به ۱۲۰ بازار بین المللی اعلام شد و از همه مهمتر این شرکت در اکانت تویتر خود تحویحا عرضه‌ی محصولات جدیدش را در کشور آمریکا به عنوان یکی از مهمترین بازارهای جهانی اسمارت‌فون تایید کرد.
مسلما عرضه‌ی همزمان محصولات در ۱۲۰ کشور و پشتیبانی از اپراتورهای مختلف در کنار پشتیبانی قوی می‌تواند خود خبر از بیدار شدن غول خفته‌ی فنلاندی‌ها داشته باشد. شرکت HMD هفته‌ی گذشته اعلام کرد که علاوه بر قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید که به محصولات نوکیا اضافه خواهند شد، به صورت ماهیانه اقدام به انتشار آپدیت‌های امنیتی برای سیستم‌عامل خواهد نمود که این مهم خود می‌تواند گام محکمی در جهت آغاز نبرد با بزرگان تولیدکننده‌ی محصولات اندرویدی در سراسر جهان باشد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...