حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی سامسونگ تمامی محصولات خود را با نمایشگرهای OLED راهی بازار خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از منابع کره‌ای گزارش داده است که سامسونگ تمامی محصولات خود از جمله لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های خود را نمایشگرهای OLED مجهز خواهد کرد.

با ترنجی همراه باشید…

ETNews در گزارش خود می‌گوید: با توجه به روند کنونی شرکت‌ها و تمایل آن‌ها برای استفاده از نمایشگرهای OLED ، مصرف بسیار کم این نوع نمایشگرها و همچنین هزینه کمتر سامسونگ (به دلیل تولید کننده بودن این شرکت در حوزه نمایشگرهای OLED ) نسبت به دیگر رقبا ، این شرکت تصمیم گرفته است که بسیاری از محصولات خود را همانند لپ‌تاپ‌ها ، تبلت‌های میان رده و پایین رده و همچنین تلفن‌های هوشمند پایین رده و ارزان قیمت را نیز به نمایشگرهای OLED (سوپر امولد) مجهز کند.

سال گذشته برای اولین بار هزینه‌های تولید نمایشگرهای OLED از LCD کمتر شد و سامسونگ در این امر نقش بسزایی داشت. نمایشگرهایی OLED دارای مزایای زیادی همانند کنتراست بی نهایت ، عمق تصویر زیاد و همچنین انعکاس کمتر نور محیط هستند که با همراه شدن نور بالای ۵۰۰ نیت (چیزی که قبل از ضعف‌های اساسی سوپرامولد ها شمرده می‌شدند) می‌باشند و کره‌ای‌ها ترجیه می‌دهند که به صورت کامل به پلتفرم OLED مهاجرت کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

بهترین صفحه نمایش های دنیا همین AMOLEDهای سامسونگ هستن و هر سال هم از اس ۳ به بعد بهترین صفحه نمایش انتخاب میشن،سامسونگ تحولی عظیم در صفحه نمایش ها ایجاد کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com