حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز پیش فروش گلکسی اس۸ چهارشنبه هفته آینده در اروپا؛ قیمت بالاتر از مدل قبل

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، گجت‌های داغ، موبایل

نفس‌ها در سینه برای مشاهده هشتمین کهکشانی دوست داشتنی سامسونگ شدیدا حبس شده و با گذشت عقربه‌های ساعت و ایام هفته بیش از پیش به رونمایی از گلکسی اس۸ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. در حالی که کمتر از ۶ روز تا رونمایی از گلکسی معظم اس۸ باقی مانده، اخبار حاکی از آن است که پیش فروش این پرچمدار پس از پایان مراسم در برخی از کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد. در ادامه با ما باشید تا نگاهی به این خبر هیجان انگیز بیندازیم.

همانگونه که مطلع هستید و در خبرهای چند روز اخیر منتشر شده، سامسونگ چهارشنبه هفته‌ی آینده یعنی نهم فروردین ماه از هشتمین نسل گلکسی اس رونمایی خواهد کرد و تاکنون جزییات و شایعات زیادی در رابطه با این محصول به بیرون درز پیدا کرده است.

درحالیکه شایعات قبلی به آغاز پیش‌فروش دو محصول گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس در تاریخ ۸ آوریل اشاره داشتند، نسخه آلمانی وبسایت AndroidWorld تایید کرد که سامسونگ پس از پایان مراسم در همان روز ۲۹ مارس(۹ فروردین) پیش فروش پرچمدار جدیدش را آغاز خواهد کرد و ظاهرا خاطرات تلخ گلکسی نوت۷ با این شرکت کاری کرده که تاب انتظار کشیدن بیش از این را ندارد و برای دیدن فروش میلیونی محصول جدیدش لحظه شماری می‌کند.

طبق گفته‌ی این وبسایت، کشورهای هلند و بلژیک قبل از سایرین پیش فروش را آغاز خواهند کرد. متاسفانه در بخش قیمت گذاری نباید انتظار قیمت کمتر و یا حتی مساوی با مدل پیشین را داشته باشیم و زمزمه‌های ۷۹۹ یورویی برای مدل اصلی یعنی گلکسی اس۸ و ۸۹۹ یورویی برای مدل مجلل‌تر یعنی گلکسی اس۸ پلاس به گوش می‌رسد که در صورت تحقق این مسئله، شاهد افزایش قیمت مدل جدید نسبت به مدل‌های قبلی خواهیم بود و خبر نه چندان مسرت بخش دیگر آن است که سامسونگ برخلاف سال قبل که برای اولین خریداران گلکسی اس۷ و اس۷اج هدایایی را در نظر گرفته بود، امسال هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرده و این احتمال وجود دارد که این شرکت برای نسل هشتم دوستدارانش را از چنین طرح‌های جذابی محروم سازد.

اطلاعات دقیقی از زمان ورود پرچمداران جدید به بازار در دسترسی نیست اما با در نظر گرفتن اخبار و شایعات منتشر شده در روزها و ماه‌های اخیر، همه انتظار ورود ۲ مدل جدید در طول ماه آوریل را دارند هرچند که شکست بزرگ نوت۷ خود می‌تواند عاملی برای سورپرایزهای جدید در این بخش باشد و بعید نیست که سامسونگ این بار با دست پرتری وارد میدان شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...