حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیروی تازه برای بخش ویندوزفون مایکروسافت؛ رؤیای سرفیس فون محقق می‌شود!؟

مایکروسافت با انتشار دو آگهی تبلیغاتی اعلام کرده است که به نیروهای تازه برای به کارگیری در گروه ویندوز موبایل نیاز دارد تا از آنها در منصب‌های Senior Program Manager (مدیر ارشد برنامه) و Program Manager II (مدیر برنامه دوم) استفاده کند.

مدیر ارشد برنامه سمتی است که در آن فرد باید به اموری مانند ارتقای تجربه در زمینه ارتباطات دستگاه‌های موبایلی، بهبود تجربه کاربر، نیازسنجی در خصوص ملزومات ارتقای اپراتوری، مشارکت با شرکای شرکت مایکروسافت از قبیل گروه سخت‌افزار برای تبیین راه‌کار و تبیین ارتقای تجربه در زمینه ارتباطات رسیدگی کنند.

از سوی دیگر، فردی که به سمت مدیر برنامه دوم گماشته می‌شود لازم است تا به گسترش طیف ویژگی‌های پلتفرم موبایل، مدیریت دستگاه‌ها، داده‌گردانی روزآمد، قابلیت‌های امنیتی و مدیریت کیفی و نیز ارتباط با مشتری را بپردازد.

شرکت مایکروسافت سال گذشته میلادی را به طور نسبی با آرامش سپری کرد چراکه خود را از هیاهو و جنجال موجود پیرامون دنیای گوشی‌های ویندوزفون کنار کشید اما سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل همچنان مورد حمایت قوی این شرکت است و مایکروسافت همواره در تلاش است تا ویژگی و قابلیت‌های جدیدی در این حوزه ارایه کند.

از طرف دیگر، این شایعه برپا است که مایکروسافت درصدد است تا نوعی گوشی ویندوزفون موسوم به «سرفیس فون» تولید و با این کار انقلابی در مهفوم و معنی گوشی تلفن همراه ایجاد کند.

انتظار می‌رود که سرفیس فون در اواخر سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار گیرد که در این صورت می‌تواند دلیلی برای جذب نیروی مایکروسافت به منظور راه‌اندازی مشاغل جدید باشد. البته عکس این قضیه نیز ممکن است صادق باشد و اقدام مایکروسافت برای به کارگیری نیروی جدید صرفا با هدف انجام کارهایی در خصوص تجربه ویندوز ۱۰ موبایل بوده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار