حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری HTC U Ultra مشخص شد ؛ قدمی مثبت

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

اگر از من در خیابان بپرسند که نظر شما به عنوان یک فرد آشنا به تلفن‌های هوشمند در خصوص عمر باتری محصولات HTC چیست مسلما پاسخ خواهم داد که این شرکت به جز دو سه مورد استثنا ، تقریبا در هیچ کدام از محصولاتش عمر باتری خوب دیده نمی‌شود. حالا بهتر است با معرفی HTC U Ultra ذهنیت خود را در خصوص اهالی تایوان و محصولاتشان تغییر دهیم.

با ترنجی همراه باشید…

مشخصات کلی HTC U Ultra عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن Quad HD از نوع Super LCD 5
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایتی
  • دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • بلوتوث نسخه ۴٫۲
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری

خب یک لحظه صبر کنید. ابتدا بگذارید در خصوص یک موضوع مهم توضیحاتی به شما بدهیم. دوربین اصلی HTC U Ultra مسلما بهتر از دوربین سلفی آن است. دوربین اصلی دارای دیافراگمی برابر f1.8 است در حالی که دوربین سلفی گشودگی کمتری دارد. دوربین اصلی در بخش تصاویر تولیدی دارای پیکسل‌های ۱٫۵۵ میکرو پیکسلی هستند که از دوربین سلفی این دستگاه بسیار بزرگ‌تر است. پس در نتیجه مگاپیکسل بهتر به معنای تصویر بهتر نیست.

HTC U Ultra review

پیشرفت HTC در بخش باتری واقعا محسوس است. اگر دوست دارید ابتدا نگاهی به انتهای مطلب و نتایج عمر باتری HTC 10 بیاندازید و بعد به این قسمت بازگردید. این شرکت تایوانی توانسته است با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش دوگانه ۵٫۷ اینچی با رزلوشن Quad HD از نوع سوپر LCD 5 این نتیجه را به دست آورد. امتیاز عمر باتری ۸۱ ساعته یعنی شما می‌توانید تا دو روز کامل روی این تلفن بدون نیاز به شارژ مجدد حساب کنید.

این تلفن امکان مکالمه ۲۲:۵۷ ساعت مداوم در شبکه ۳G را دارد. می‌‎توانید ۸:۳۹ ساعت وبگردی کنید و بیش از ۷:۴۴ دقیقه ویدیو تماشا کنید. مسلما این عمر باتری برای HTC یک موفقیت محسوب می‌شود و می‌توان اسم آن را قدم فوق مثبت گذاشت! البته هنوز هم در ریز نمرات فاصله با پرچمداران مطرح موجود در بازار وجود دارد اما می‌توان از آن چشم پوشی کرد.

HTC 10 Review review

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirezamax

۱۵ساعت افزایش باتری داشته واقعا عالیه با توجه به اینکه باتری همونه و اینکه اسنپ ۸۲۱هست البته بهینه تر از قبل هست ولی ۱۵ساعت افزایش قابل توجهی هست

Sajad

یکم عجیبه! غیر از زمان مکالمه هر دوتا بخش وبگردی و پخش ویدیو پایین اومده. زمان مکالمه هم کلا ۲ ساعت بیشتر شده! پس چجوری تونسته این امتیاز رو بدست بیاره…

REZA

جالبه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com