حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی J5 2017 در راه است ؛ پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و اندروید ۷٫۰

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سری J سامسونگ از زمان معرفی نخستین نسل بسیار موفق عمل کرده است و فروش بسیار خوبی را در سطح جهان تجربه کرده است. این فروش خوب در کشور ایران نیز نمود پیدا کرده است و کره‌ای‌ها می‌خواهند خاطره موفق گلکسی j5 2015 و ۲۰۱۶ در سال ۲۰۱۷ نیز تکرار کنند. امروز بنچمارکی از این تلفن جدید و معرفی نشده منتشر شده است که اطلاعاتی مفید در خصوص J5 2017 به ما می‌دهد.

با ترنجی همراه باشید…

گوشی گلکسی J5 2017 در ماه فوریه گذشته موفق به دریافت مجوز WiFi از مراجع معتبر شد و حالا پس از مدتی ، بنچمارک آن در سایت گیک بنچ منتشر شده است. شماره مدل J5 SM-J530FM/DS نام دارد و در ابتدا اطلاعاتی منتشر شده بود که می‌گفت این اسمارت فون دارای اندروید ۶٫۰ می‌باشد. موضوعی که اندکی با وجود عرضه اندروید ۷٫۰ عجیب به نظر می‌رسید اما با اطلاعاتی که ساعاتی قبل به دست ما رسیده است ، می‌توان روی این موضوع خط بطلانی کشید.

این تلفن از دو گیگابایت رم ، پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و اندروید ۷٫۰ بهره می‌برد. دارای دو مدل تک سیم و دو سیم کارت خواهد بود و احتمالا بسیاری از مشخصات آن همانند پایین رده‌های ۲۰۱۷ معرفی شده و موجود در بازار خواهد بود. در مورد قیمت ، دوربین و باتری این تلفن هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید منظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در چه زمانی از این تلفن رونمایی به عمل خواهد آورد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirezamax

به نظر من رم ۲ دیگه واقعا خیلی کم هست مخصوصا برای گوشی هاس سال ۲۰۱۶و ۲۰۱۷ دیگه رم سه هم کم میاره برای برخی از کاربرا چه برسه به دو
البته این گوشی برای کاربرای معمولی هست و کار زیادی نمیخوان که باهاش بکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com