حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری ببینید از ابراز جانبی DeX Station که گوشی Galaxy S8 را تبدیل به کامپیوتر می‌کند!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید، سامسونگ

نکته‌ای را که می‌توان در خصوص گوشی Galaxy S8 سامسونگ با اطمینان گفت این است که به محض قرار گرفتن این گوشی در قفسه و ویترین فروشگاه‌ها خریداران گوشی Galaxy S8 شمار زیادی از امکانات را در آن خواهند یافت.

حتی اگر شرکت کره جنوبی سامسونگ چیزی را در این زمینه تایید نکرده باشد، تاکنون محرز و مسلم شده است این گوشی که قرار است ۲۹ مارس ۲۰۱۷ (۱۰ فروردین ۱۳۹۶) منتشر شود دست کم دارای چند قابلیت مسجل و ثابت شده است.

تا به امروز با خبر شده‌ایم که هدفون AKG در جعبه گوشی Galaxy S8 وجود خواهد داشت و همراه با آن عرضه می‌شود. همچنین سامسونگ در برنامه دارد تا در کنار گوشی Galaxy S8 نوعی پاور بانک و نوعی خاص از داک موسوم به DeX Station را معرفی کند.

ابزار جانبی DeX Station این امکان را فراهم می‌کند تا دارندگان گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 پلاس گوشی‌های خود را به مانیتور یا نمایشگر جانبی وصل کنند و با اضافه کردن موس و صفحه کلید از گوشی خود به عنوان کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنند.

داک DeX Station که به قیمت ۱۵۰ یورو موجود خواهد شد دارای درگاه‌های ارتباطی USB-A ،Ethernet ،USB Type-C و نیز درگاه HDMI برای گرفتن خروجی ویدئو (از نوع ۴K  و تا ۳۰ فریم بر ثانیه) است. از سوی دیگر، این ابزار جانبی مجهز به فن خنک کننده است.

انتظار می‌رود که سامسونگ ابزار جانبی Desktop Experience Station یا همان DeX Station را در کنار دیگر ملزومات گوشی Galaxy S8 روز ۲۹ مارس ۲۰۱۷ (۱۰ فروردین ۱۳۹۶) معرفی کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

اس هشت بهترین گوشی تاریخ موبایل که تحولی در تاریخچه موبایل ایجاد خواهد کرد، الجی وسونی و هواوی مثلا پرچمدار معرفی کردن اصلا هیچ کدوم از سایت های داخلی و خارجی خبری از این پرچمدارا نمیزارن خخ، این سه تا برند زیر خبرهای اس هشت له شدن،اس هشت انقدر مهمه که همه سایت ها کوچکترین خبر رو سریع پوشش میدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار