حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل می‌گوید “سونی” نقش بسیار مهمی را در افزایش کیفیت صدای بی‌سیم برای Android O داشته است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سونی، گوگل

دیشب اندروید او یا اُ یا در نهایت Android O معرفی شد!! این نسخه از اندروید هم تمرکز خاصی بر بهینه سازی داخلی و پشت اندروید دارد. به زبان دیگر، ماهیت سیستم‌عامل اندروید در این نسخه باز هم قوی‌تر و محکم تر شده است به نحوی که به خوبی می‌تواند کامل‌ترین نسخه از اندروید نام بگیرد. یکی از ویژگی‌های گفته شده پشتیابی از LDAC است. در ادامه همراه باشید.

گوگل شرکتی است که شرکای زیادی برای ارتقا نسخه های اندروید دارد بدین صورت که شرکت های مختلف با فناوری‌های مختلف نرم‌افزاری به گوگل جهت ارائه نسخه بعدی کمک شایانی خواهند داشت. پشتیابی از LDAC موضوع جدیدی نیست. الجی، سونی و اچ تی سی مدت هاست که از این قابلیت در دستگاه های خود استفاده می کنند. حال اندروید به صورت پیش فرض از آن پشتیبانی خواهد کرد. این بدین معنی است که شما می توانید روی هندزفری بلوتوث خود آهنگ با کیفیت بالا گوش کنید.

در بیانیه رسمی گوگل آمده است که سونی به عنوان یک شرکت بسیار مهم در این ویژگی نقش موثری داشته است. گوگل از سونی به عنوان شرکتی یاد کرده است که توانسته ۳۰ قابلیت تازه در زمینه صدا و ۲۵۰ باگ در اندروید را برطرف کند! با این ویژگی ما می‌توانیم کیفیت بسیار خوب صدا در سری اکسپریا را اکنون در اندروید خالص استفاده کنیم:

 

سابقه سونی در امر صدا کاملا ثابت شده است و این حرکت می‌تواند نوید خوبی برای کامل‌تر شدن اندروید باشد. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

سونی شرکتیه که بهترین عملکرد در اندروید رو به ارمغان آورده در هر زمینه ای. واقعا پزچم اندروید رو تو هرنوع عملکردی سونی برده بالا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....