حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکنون می توانید اجراهای زنده اینستاگرام را ذخیره کنید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام از روزی که توسط فیسبوک بلعیده شد روز به روز در حال پیشرفت و ارائه ویژگی هایی گاه جدید و یا گاهی با الگو برداری از رقبایی مانند اسنپ چت می باشد. آخرین تغییر بوجود آمده در این نرم افزار بنظر می رسد امکان دانلود ویدیو های پخش زنده اینستاگرام می باشد. البته این ویژگی پس از ارائه لایو ویدیو برای این نرم افزار در صدر درخواست های کاربران قرار داشت.

حال بنظر می رسد اینستاگرام و کمپانی مادر این نرم افزار تصمیم گرفته اند تا به نظرات و انتقادات کاربرانشان گوش فرا دهند تا از رقابت در این دنیای بی رحم اپلکیشن ها و شبکه های اجتماعی عقب نمانند. اگر شما نیز یکی از کاربران اینستاگرام هستید باید بدانید که این قابلیت در نسخه ۱۰٫۱۲ این برنامه که تازگی در فروشگاه نرم افزاری گوگل و اپل قرار گرفته می باشد. برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید به آخرین نسخه موجود یا همان نسخه ۱۰٫۱۲ نرم افزار خود را بروز رسانی کرده و در انتهای پخش زنده در بالای تصویر سمت راست پایان را زده تا این ویژگی برایتان فعال شود.

با این حال بنظر می رسد توسعه دهندگان در این فکر هستند که علاوه بر ویدیو، نظرات و لایک ها نیز ذخیره شوند. فراموش نکنید پس از دانلود فیلم داخل نرم افزار اینستاگرام نمی توانید چیزی را مشاهده کنید بلکه برای فایل های در یافت شده باید به گالری تلفن هوشمندتان مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی