حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار بروز رسانی جدید ویندوز و ویندوز موبایل برای اعضای اینسایدر

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Windows، اخبار، مایکروسافت

مایکروسافت بروز رسانی جدیدی را برای اعضای اینسایدر هم در نسخه ویندوز دسکتاپ و هم در نسخه موبایل منتشر کرده است. این بروز رسانی که با بیلد نامبر ۱۵۰۶۳ شناسایی می شود برخی از اشکلات فنی ویندوز را برطرف کرده است.

برای نسخه دسکتاپ عملکرد مرورگر اج بهبود یافته و مشکلات نرم افزاری از جمله از کار افتادن این مرورگر بطور کامل برطرف گشته است. مشکل دیگری که در این بروز رسانی برطرف گشته مربوط به برخی کد های ریجستری بوده است و با این آپدیت دیگر مشکلی برای اینسایدر ها در ریجستری ویندوز وجود نخواهد داشت.
برای کاربران ویندوز موبایل این بروزرسانی برخی مشکلات مربوط به فروشگاه نرم افزار و عدم بروز رسانی، از کار افتادن برخی نرم افزار ها در پس زمینه ویندوز مانند وان درایو، همگام سازی تصاویر دوربین و مشکلات اتصال بلوتوث با برخی دستگاه های پخش در اتومبیل ها و نیز در نهایت مشکل اتصال به شبکه LTE برطرف نموده است.
در انتها مایکروسافت از اعضای سخت کوش اینسایدر تشکر کرده و قدردان زحمات آن ها برای هرچه بهتر شدن تجربه ویندوز می باشد. حال باید ببینیم غول سرکش مایکروسافت می تواند راهی را که اکنون بنظر می رسد در مسیر موفقیت و پیشرفت باشد را ادامه دهد یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
badel

خبرها خیلی عقبه،یه نگاهی به سایت دیجاتو بندازید…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی