حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی از Xperia L1 رونمایی کرد؛ تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار، سونی

سونی موبایل امروز از تلفن هوشمندِ شیکِ Xperia L1 با نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی HD و عملکرد روان با قیمتی مناسب، رونمایی کرد. تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی جهانی محصول Sony Mobile Communications گفت: « Xperia L1 تلفن هوشمندی است که ظاهرش با عملکردش هماوردی می‌کند. این گوشی نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان را با هم تلفیق کرده و به‌گونه‌ای در طراحی نمادین Sony جای داده است که از به‌نمایش گذاشتن آن به‌خود می‌بالید.»

یک تلفن هوشمند Xperia که عملکردی به خوبی ظاهرش دارد

Xperia L1 با داشتن ظاهری ممتاز به نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی HD مجهز است که تجربهٔ تماشایی گیرا و همه‌جانبه ارائه می‌کند چه در حال لذت‌بردن از محتوا در خانه باشید و چه در حال حرکت.

همهٔ این‌ها در طراحی بارز Sony جای گرفته است؛ فریمی یکپارچه و گرد‌شده که ظاهری زیبا دارد و استفاده از آن راحت است.

Xperia L1 در رنگ‌های کلاسیک سفید و مشکی و همچنین صورتی برای بازار‌های منتخب، در دسترس است و هر کدام از این رنگ‌ها پرداخت زیبایی دارد.

عملکردی که می‌توانید به آن اتکا کنید، همراه با توان پردازش کارا و ظرفیت حافظهٔ قابل افزایش

پلت‌فرم چهارهسته‌ای و قابلیت ۴G LTE سریع، عملکرد روان Xperia L1 را امکان‌پذیر ساخته است که تجربه‌ای سریع و بی‌دردسر را ارائه می‌کند. دانلود و ذخیرهٔ محتوا هم با حافظهٔ قابل افزایش با حجم بالای ۲۵۶ گیگابایتی از طریق کارت microSD آسان شده است که امکان ذخیرهٔ ایمن عکس و ویدیو را فراهم می‌آورد. «پاک‌کنندهٔ هوشمند» بدون مزاحمت در پس‌زمینه برای حصول اطمینان از در دسترس‌بودن همیشگی حداکثر توان برای Xperia L1 شما، کار می‌کند و به‌طور خودکار پردازش‌ها و داده‌های حافظهٔ پنهان را برای داشتن تجربه‌ای روان و دوام طولانی‌تر دستگاه، حذف می‌کند.

رابط کاربری‌ای که برای آسان و لذت‌بخش کردن کارهای روزانه، یاد می‌گیرد و خودش را تطبیق می‌دهد

Xperia L1 به موتور «اقدامات Xperia» Sony Mobile مجهز است که تنظیمات و عملکردهای دستگاه را با محیط اطرافتان تطبیق می‌دهد. حالت «شب به‌خیر» به‌طور خودکار دستگاه را در حالت «مزاحم نشوید» قرار می‌دهد، روشنایی نمایشگر را کاهش می‌دهد و از هرگونه وقفه‌ای در زمان شارژ دستگاه جلوگیری می‌کند.

«شگردهای Xperia» که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، دستیار شخصی شماست که خودش را با ترجیحات شما وفق می‌دهد تا راهنمایی‌های مرتبط و به‌هنگامی را روی صفحه به شما نشان دهد و به شما کمک کند از Xperia L1 خودتان بیشترین بهره را ببرید.

Xperia L1 در بازارهای منتخب اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیا و آمریکای شمالی و لاتین از اواخر آوریل ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
blade

این کجاش شبیه اکسپریا L قبلی هست هیچ شباهتی به مدل قبلی نداره ، این سونی از یه طرح تا شیره اش رو نکشه بیرون ول کن نیست ، خیلی دیگه تکراری شده

MOAZEZ

کسی گفته بود قراره شبیه به Lقبلی باشه؟ زبان طراحی میدونید یعنی چی؟

blade

قرار نبود کاملا شبیه L قبلی باشه ولی قرار هم نبود مثل کپی تموم گوشی های دیگش باشه حتی یه ذره شبیه L قبلی هم نیست آدم از کجا تشخیص بده این گوشی مال کدوم مدل سونی هستش

badel

گوشی های شبیه به‌ هم فقط

MOAZEZ

دقیقا مثل سامسونگ

MOAZEZ

خدارو قسم میخورم طراحی این پایین رده از s8خوشگلتره

Mohamad

واقعا برات دعا میکنم تو سال جدید خدا تو رو به راه راست هدایت کنه

خجالت نمیکشی گوشی با ۳ متر حاشیه و طراحیه تکراری که سالهاس داریم میبینیم روبا اس ۸ مقایسه میکنی
بابا تو سال ۲۰۱۷ هستیم اینقد حاشیه یعنی چی

Majid0711

حاجی هی حاشیه حاشیه نکن تو ک سونی دستت نگرفتی.تو باید بمب کشتار فردی شاندونگ بذاری توی جیبت عید برید با بچه ها بجای ترقه بترکونینش! حالا ن که شاسدونگ خیلی طراحی متفاوتی داره،همش کپی پیست هست.دلتون خوشه ب اعداد وارقام و بنچمارک متقلب کمپانی دمپایی سازتون.بعدشم گوشی ک بدون حاشیه باشه صدتا معایب داره و گنده ترینشم همینه بخوره زمین ال سی دیش بترکه.با کمترین ضربه از بغلاش..ب حاشیه ک نیست ب ریشست ک سامسونگ بمبی مال نوآوری نیست.بیا من گوشیم میزنم زمین جلوت توام بدون حاشیه بیار بزن زمین ببینیم کدومش میترکه خخخ.

mega08

الان مثه بقیس که. یکی سونی یکی سامسونگ . خیلی سخته بفهمی چ مدلیه.
البته سری sو note و A سامسونگ قابل تشخیصن ولی پایین رده هاشو نه . ولی سونی… :-|.

BENI.chalton

باز هم گوشی تکراری باز هم نبودن متقاضی باز هم یه گوشی که جز ضرر برای سونی چیز دیگری ندارد،سونی یه طراحی می‌کنه تو‌کل سری گوشیهای استفاده می‌کنه از پرچمدار تا میان رده همشون یه شکل هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....