حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

PES 2017 – حس واقعی هیجان در فوتبال

تاکنون کمتر شنیده‌ایم که استودیوی بازی سازی Konami برای اسمارت فون های همراه محصولی را ارائه داده باشد و یا محصول ارائه شده دل چسب نبوده است. اما در این پست می‌خواهیم یکی جدیدترین ساخته‌های این استودیو یعنی بازی PES 2017 را بررسی و خدمت شما دوستان معرفیی کنیم. فوتبال دوستان بی شک با نام این بازی آشنا بوده و می‌دانند که جدیدترین نسخه آن به را کنسول‌های مختلف توانسته کولاکی به پا کند. یکیی از شاخصه‌های مهمی که در نسخه جدید به چشم خواهد خورد گرافیک و محیط بازی است. در نسخه جدید Konami سعی کرده است تا بالاترینن گرافیک را برای همه کنسول‌ها و همچنین اسمارت فون ها نیز به کار گیرد. با ورود به بازی نمایی از استادیوم خانگی تیم بارسلونا را خواهید دید. پس از آن با بازی تمرینی که بین تیم‌های بارسلونا و دورتموند رخ خواهد داد روبه رو می‌شوید مسابقه کاملاً تمرینی بوده و می‌توانید در آن یاد بگیرید کهه چگونه با کنترلر های جدید بازی، گل‌های زیادی را به ثمر برسانید و یا کنترل بازی را به دست بگیرید. پس از آن می‌توانید به راحتی یکی از بخش‌های موجود رد منو را انتخاب و تیم محبوب خود را میان هزاران باشگاه سفارشی سازی شده انتخاب و مسابقه‌ای جذاب را آغاز کنید.

[aparat id=”9hUdg”]

همه چیز در این بازی امکان پذیر خواهد بود چرا که از روی فوتبالی واقعی شبیه سازی شده است. تمام تیم ها بر اساس آخرین نقل و انتقالاتی که در سال ۲۰۱۷ میلادی رخ داده است چیده شده اند و می توانید با خیالی راحت تیم مورد علاقه خود را انتخاب و بازی مهیجی را آغاز کنید. وجود بیش از ۳۰ استادیوم که از سراسر دنیا انتخاب شده اند دست شما را برای انتخاب باز خواهد گذاشت تا فقط در یک محیط بازی نکرده و در مکان های متنوعی به مسابقه به پردازید. بخشی برای ساخت تیم اختصاصی نیز وجود خواهد داشت همچنین استادیومی برای تمرین نیز به شما اختصاص داده خواهد شد. با پیروزی در مسابقات می توانید امتیاز کسب کرده و بازیکن خریداری نمایید.

ویژگی های کلیدی بازی :

  1. بیش از ۱۰۰۰۰ تیم برتر از سراسر جهان
  2. تیم ها همراه با آخرین نقل و انتقالات سال ۲۰۱۷
  3. بیش از ۳۰ استادیوم از سراسر دنیا
  4. امکان ساخت تیم اختصاصی
  5. بیش از ۵۰۰ لیگ برتر سراسر جهان
  6. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  7. گرافیک حرفه ای و چشم نواز

بازی PES2017 -PRO EVOLUTION SOCCER هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ است. منتظر چی هستید؟  هم اکنون برای دانلود بازی PES 2017 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ممنون بابت پست مفید تون.

اینکه گرافیکش از فیفا کمتره

hr.bolouri

هیییی…
من دارم حسرت میخورم برای فرصت های از دست رفته ام.
حالا شما هم هی دنبال بازی هی دنبال فلان چیز بدرد نخور و..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی