حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در جهت کاهش زمان تلف‌شده از نظر اداری، پلیس هامبورگ از ۹۰۰ دستگاه لومیا استفاده خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

به یاد دارید آخرین دستگاهی که با نام لومیا معرفی شد در چه تاریخی بود؟ به احتمال زیاد خیر چرا که حدودا ۱۸ ماه از آن مراسم رونمایی گذشته است. در این مدت اخیر دستگاه لومیا قدرتمندی نه تنها معرفی نشده است بلکه پرچمدار خاص ویندوزی هم در بازار موجود نیست! در هر صورت این را قبول داریم که هر چند ویندوز موبایل گوشه گیر شده است اما به دلیل ماهیت ویندوزی آن یک سری عملکرد‌های خوبی را در کنار سیستم‌های ویندوزی دارد. به همین دلیل  هامبورگ به فکر استفاده از لومیا برای پلیس‌های خودش شده است. در ادامه همراه باشید.

سیاری از نیروهای پلیس برای کاهش زمان تلف‌شده برای امور اداری، به لومیا و ویندوز ۱۰ موبایل روی آورده‌اند تا تمامی کارهای اداری خود را از خیابان گرفته تا خود دفترها، به کمک پلتفرم یکپارچه ویندوز انجام دهند.این کار باعث می‌شود که زمان تلف شده به حداقل برسد تا پلیس‌ها بتوانند به ماموریت‌های بیشتری برسند. بر اساس اخبار منتشر شده بخش پلیس هامبورگ آلمان به‌تازگی ۹۰۰ دستگاه لومیا به قیمت ۱۰۰۰۰۰ یورو برای نیروهای خود خریداری کرده است که برابر با ۱۰۷۵۰۰ دلار آمریکا است. با استفاده از پلتفرم یکپارچه ویندوز یعنی UWP پلیس‌ها می‌توانند بهینه‌تر عمل کنند، چراکه گزارش‌ها را به‌صورت دیجیتالی و از طریق گوشی خود به پایگاه داده مرکزی وارد می‌کنند.

ویندوز ۱۰ موبایل برای نیروهای پلیس فوق‌العاده است. یا اجازه دهید اینگونه بگوییم. ویندوز موبایل بر روی دستگاه‌های لومیا همان تعریفی است که پلیس‌های هامبورگ نیاز دارند. این افراد نیاز به یک استور قوی و دنیای اپلیکیشن‌ها ندارند و تنها با یک سیستم روند اداری خودشان را در پیش خواهند برد. نظر شما چیست؟ آیا دستگاه‌های لومیا و ویندوز را باید در یک مفهوم خاص استفاده کرد؟ یا می‌تواند جایگاه یک دستگاه همه پسند باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....