حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Clash Royale – شکست در برابر پیروزی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، حتما بخوانید، معرفی بازی

یکی از برترین بازی های کارتی جهان که در این پست به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت Clash Royale است. این بازی استراتژیکی حاصل تلاش متخصصان استودیوی بازی سازی نام آشنای Supercell است. در کارنامه این استودیو عنوان معروف Clash Of Clans دیده میشود که این نشان از تجربه آنها در طراحی و ساخت بازی های آنلاین و اکشن است. کلش رویال زمین تا آسمان با دیگر محصول این کمپانی یعنی کلش آف کلنز فرق داشته و می توان گفت دو سلیقه مختلف را در بر میگیرد. کارت های مختلف و یا بهتر است بگوییم قهرمانان متنوع در بازی می توانند شما را در نبرد های سخت و نفس گیر که هر کدام نقش پله ای به سوی بالا را بازی می کنند یاری خواهند نمود.

با کسب امتیاز و بالا رفتن لول،می توانید به قهرمانان بیشتر و بیشتر دست پیدا کرده و از آنها در نبرد ها استفاده کنید. بازی به صورت آنلاین طراحی شده است تا شما را با هزاران کاربری که از سراسر جهان عضور بازی شده اند روبه رو کند. چیدمان کارت ها با خود شماست و می توانید به صورت دلخواه آنها را شخصی سازی کنید. اکثر شخصیت های بازی Clash Of Clans را در این بازی در اختیار خواهید داشت اما شاید قدرت و یا ویژگی های دیگری در آنها متفاوت باشد. ۱۰ بخش مختلف در بازی طراحی شده است که برای ورود به هر کدام باید امتیاز مورد نیاز را به دست آورید. هر بخش دارای قهرمانان مخصوص به خود بوده که با پیروزی در مبارزات می توانید آنها را به دست آورید. سختی نیز در هر Arena فرق داشته و باید نوع چیدمان کارت های خود را برای هر Arena تغییر دهید. دیگر خبری از زمین خالی و ساخت و ساز ساختمان های مختلف در این بازی نبوده و شما فقط باید برای حمله آماده شوید.

شاید در اوایل بازی کارت هایی را در دسترس داشت باشید که شما را نا امید کنند اما با استفاده درست از آنها خواهید توانست به برد های بسیار دست پیدا کنید. هر شخصیت و ابزار دارای ویژگی مخصوص به خود بوده که می توانید از آنها در مبارزات استفاده نمایید. کلن بسازید و با دوستان خود گروهی قوی را تشکیل دهید و با وارد کلن های دیگر که ساخته شده است بشوید و نیروی خود را دوچندان کنید. در تورنومنت های مختلفی که در بازی طراحی شده است شرکت نمایید و با کسب پیروزی در آنها می توانید به جعبه های جادویی خوبی دست پیدا کنید. با پیروزی در هر مبارزه به شما جعبه هایی داده می شود که نسبت به رنگ آن دارای ویژگی هایی هستند که می توانند به شما سکه ،الماس ،کارت جدید و یا کارت های قبلی را ارتقا دهند. در هر نبرد پیروزی و یا شکست در دستان شما خواهد بود و فقط باید به درستی از کارت های خود استفاده نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مبارزه با بازیکنان آنلاین در سراسر دنیا
  2. جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود
  3. جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
  4. نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج و تخت
  5. گرافیک بالا، صداگذاری و کنترلر مناسب بازی

بازی Clash Royale هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ است. منتظر چی هستید؟

هم اکنون برای دانلود بازی کلش رویال را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی