حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی مراسم سامسونگ برای گلکسی اس ۸ در توییتر منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

در حال نزدیک شدن به مراسم رونمایی از سامسونگ هستیم. البته این نزدیک شدن به معنی چند روز دیگر نیست بلکه به نظر می‌رسد باید نزدیک به یک ماه دیگر صبر کنید. گلکسی اس ۸ ناجی نام سامسونگ پس از نوت ۷ خواهد بود و می‌تواند بر اساس ویژگی‌هایی که برایش در نظر گرفته شده به عنوان بهترین اسمارت‌فون سال هم در نظر گرفته شود البته ” گفته می‌شود” تا “عمل” تفاوت زیادی دارد. در ادامه همراه باشید.

پوستر منتشر شده بدین صورت است:

پوستر بسیار جالبی است. کلمه S نشان‌دهنده پرچمدار سری اس خواهد بود. در سمت چپ و راست این حرف دو قسمت رنگی می‌بینید که دقیقا همانند تصاویر لو رفته از دستگاه است و بالا و پایین آن را نشان می‌دهد. باید خودمان را برای یک دستگاه بسیار هیجان انگیز از نظر ظاهری و سخت افزاری آماده کنیم. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

با معرفی اس هشت در ۹ فروردین برندهای دیگه به فراموشی سپرده میشن و انگار نه انگار که الجی و سونی و هواوی گوشی معرفی کردن،امید سونی امکانات دوربینش بود که با نرخ ۹۰۰ فریم فیلمبرداری می‌کرد که اینم دیگه تموم شد و فاتحش خونده شد چون سامسونگ تو دوربینش فیلمبرداری با نرخ ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه گذاشته که زمین تا آسمون با سونی فرق داره و یه تحول جدید در دوربین ها توسط اس هشت قرارهای رخ بده و همینطور تحولی در صفحه نمایش باز هم توسط سامسونگ.

ahmad

اگه باتریش بازم پیشرفت کنه بی شک میخرمش

Mohamad

دوستان حالا که معرفیه اس ۸ اینقدعقب افتاد تکلیف معرفی نوت چی خواهد شد یعنی اونم میافته حداقل برا برج ۸شاید این خیلی به ضرر سامسونگ خواهد بود چون اپل و بعضی شرکتای دیگه مثل ال جی و نکسوس هم همون موقع معرفی دارن

mega08

اولا دیگه نکسسی در کار نیس. شدن پیکسل . اسم سری بعدم عوض میشه.
در مورد الجی که نمیشه چیزی گفت . چون بین سری نوت و تمامی پرچم دارای الجی زمین تا آسمون فرق هس. از طرف الجی لطمه نمیخوره. اما باید مواظب گوگل باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....