حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه مجازی هوم گلکسی اس ۸ حساس به فشار خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

این روزها بازار شایعات مربوط به گلکسی اس ۸ بسیار داع است و ما هر روز در ترنجی بخشی از این اخبار را پوشش می‌دهیم. امروز خبر جالب و البته جدیدی منتشر شده است که نشان می‌‌دهد دکمه هوم مجازی گلکسی اس ۸ حساس به فشار خواهد بود و عمل دکمه فیزیکی را به نوعی شبیه سازی خواهد کرد.

با ترنجی همراه باشید…

برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند شرکت اپل از نمایشگرهای حساس به فشار در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس استفاده کرد و این روند در آیفون ۷ نیز ادامه داشت. قابلیت‌های تاچ ۳D اپل بسیار جالب و مهیج بودند اما در عمل شاید زیاد کاربردی به نظر نمی‌رسیدند. پس از مدتی با گذشت زمان نرم افزارهای شخص ثالثی به اپ استور آمدند که با هماهنگی این قابلیت ، امکانات جالبی را در دسترس مشتری قرار می‌دادند.

متاسفانه تاکنون راهی برای همسان سازی صفحه نمایش‌های OLED و پنل حساس به فشار یافت نشده بود اما حالا سامسونگ برای این موضوع راهی پیدا کرده است. سامسونگ فناوری خاصی برای این نوع از نمایشگرها توسعه داده است و امکان استفاده از نمایشگرهای اولد به همراه تاچ سه بعدی را فراهم کرده است . البته گفته می‌شود که این قابلیت تنها در بخشی از صفحه نمایش قابل استفاده خواهد بود. باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ آیا در گلکسی اس ۸ از این نوع نمایشگر استفاده خواهد کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com