حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید آیپد پرو هفته آینده معرفی خواهند شد ؛ خبری از مراسم معرفی نیست!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برترین‌های ترنجی

در حالی که منتظر بودیم اپل یک مراسم درست و حسابی برای آیپد پرو های جدید برگزار کند و در این مراسم محصولات جدید خود را به عموم مردم معرفی کند ، برخی از منابع اطلاع داده‌اند که خبری از مراسم معرفی نخواهد بود.

با ترنجی همراه باشید…

حجم اخبار مربوط به آیفون ۸ به قدری زیاد است که دیگر کسی به آیپد پرو توجهی نمی‌کند. پیش از این خبری منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل در چند روز آینده (یا حداقل سه ماهه اول ۲۰۱۷) از آیپدهای جدید خود رونمایی به عمل خواهد آورد. اپل احتمالا دو دستگاه ۱۰٫۵ و ۱۲٫۹ اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد که بسیاری از ویژگی‌های ممتاز آیفون ۷ در آن دیده خواهند شد. ممکن است نسل جدید اپل پنسل نیز در همین زمان به بازار عرضه شود.

حالا یکی از منابع معتبر می‌گوید علاوه بر تبلت جدید اپل که طی چند روز آینده وارد بازار خواهد شد ، دو آیپد پرو جدید نیز بدون مراسم معرفی در اردیبهشت و خرداد در اپل استورها برای خرید موجود می‌شوند. مدل ۱۰٫۵ اینچی به عنوان جایگزینی برای ایپد ایر ۲ در نظر گرفته شده است. شاید هنوز هم کور سوی امیدی برای برگزاری مراسم وجود داشته باشد اما با توجه به عدم ارسال دعوت نامه ، شاید این موضوع متنفی شده باشد. مراسم احتمالی ایپد پرو ۲ اگر بخواهد برگزار شود ، در اپل پارک جدید خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com