حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار بعدی الجی نیز همانند جی ۶ دارای صفحه‌نمایش FullVision خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی

همانطوری که به یاد دارید، الجی کلمه‌ای جدید را به محدوده لغات فناوری ما اضافه کرد به نام FullVision ! این کلمه مربوط به نوع صفحه‌نمایشی است که این شرکت بر روی پرچمدار جدید خودش یعنی الجی جی ۶ استفاده کرده است.  یک پنل ۵.۷ اینچی با رزولوشن خاص ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ با گوشه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک از جمله نکات متمایز کننده این صفحه‌نمایش است که جی ۶ را تبدیل به کامپکت‌ترین دستگاه ۵.۷ اینچی کرده است. در ادامه همراه باشید.

اگر شما این حرکت الجی را دوست داشته باشید، پس به احتمال زیاد خوشحال خواهید شد وقتی که بدانید قرار است در نسل‌ها بعدی هم الجی به سراغ این صفحه‌نمایش برود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، الجی برند FullVision و لوگو آن را در امریکا، اروپا و کره جنوبی آن را ثبت انحصاری کرده است. شعار الجی برای این نوع صفحه‌نمایش، used to raise awareness یا در اصل “استفاده برای بالابردن آگاهی” است.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این نوع صفحه‌نمایش به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به شایعات و اقدامات شرکت به نظر می‌رسد این نوع صفحه‌نمایش به عنوان قسمت اصلی در نسل‌های بعدی در نظر گرفته خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا یک دستگاه ۵.۷ اینچی با گوشه‌های گرد می‌تواند به عنوان یک دستگاه پرفروش و خاص در نظر گرفته شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naja

هنوز که از نزدیک ندیدیم بدونیم دقیقا این صفحه نمایش چجوریه اما مشخصات فیزیکیه جالبی داره
نسل با ص یه معنیه دیگه ای داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....