حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Vector 2 – فرار برای زنده ماندن

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، معرفی بازی، موبایل

اگر شما نیز از طرفداران بازی های دونده بی پایان هستید امروز بازی را به شما معرفی خواهیم کرد که با گذراندن یکی از مراحل آن دیگر گوشی خود را زمین نگذاشته و می خواهید داستان جذاب آن را به پایان برسانید. استودیوی بازی سازی NEKKI پس از آنکه با Vector توانسته نظرات بسیاری را جذب کند و همچنین به موفقیت های بیشماری دست یابد حال نسخه دوم و جذابتری با نام Vector 2 را طراحی و ساخته است. اگر بخواهیم مشخصات کلی از بازی به شما بدهیم باید بگوییم شما کاراکتر سیاهی را در مراحل مختلف یاری خواهید کرد که برای نجات جان خود و همچنین رسیدن به آرامش در حال فرار است او بدون آنکه لحظه ای استراحت کند در حال دویدن است. هر مرحله که از موانع بی شماری تشکیل شده است می تواند چالشی سخت برای شما باشد. در نسخه دوم شاهد تغییرات بسیاری در دنیای کاراکتر و همچنین ابزار های او بوده ایم. مانند نسخه اول دیگر کسی به دنبال شما نبوده و به تنهایی و با آرامش کامل می توانید موانع را پشت سر بگذارید. ابزار ها و البسه جدیدی برای شما در بازی طراحی شده است که می توانند برای عبور از مراحل سخت شما را یاری نمایند. حرکات پارکوری جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند که می توانند بر جذابیت آن بیفزاید.

[aparat id=”BHC9w”]

وارد بازی شوید،صحنه ای جدید و متفاوت نسبت نسخه قبلی را خواهید دید. مرحله اول شما را شگفت زده خواهد کرد چرا که دیگر صحنه هایی مانند نسخه اول را مشاهده نخواهید کرد. پیش بروید موانع جدید شاید برای شما سختی هایی را به وجود آورند اما کم کم عادی خواهد شد. با پیش روی در بازی موانع و چالش ها بیشتر شده و دقت بالاتری را میطلبد. لباس های جدید در عبور از موانع به شما کمک خواهند نمود فقط باید برای به دست آوردن ابزار و لباس های جدید کمی تلاش کنید. مراحل بسیار بوده و به این زودی ها به پایان نخواهند رسید و این میتواند خیال شما را راحت کند.

ویژگی های کلیدی بازی :

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. موانع بی شمار و سر سخت
  3. محیط های متنوع با چالش های مخصوص به خود
  4. ابزار و لباس های جدید برای عبور از موانع
  5. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  6. گرافیک چشم نواز و زیبا

بازی Vector 2 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ است. هم اکنون برای دانلود بازی Vector 2 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی