حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Brothers in Arms 3 – همراه با برادران در جنگ

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، معرفی بازی، موبایل

در سبک اکشن و شوتر کمتر بازی را خواهید یافت که دارای گرافیک و همچنین داستان قوی باشد. Brothers in Arms 3 یکی از بازی‌هایی است که توانسته به خوبی در بین هم سبکان خود برای خود جایگاهی ساخته و بدرخشد. این بازی محصول کمپانی معروف Gameloft بوده که از هر نظر به خوبی طراحی شده است. اگر شما از افرادی هستید که نسخه‌های قبلی این بازی را انجام داده‌اید باید هر ذهنیت قبلی در مورد آن را دور ریخته چرا که در نسخه جدید شگفت زده خواهید شد. مأموریت های جذابی که در این سری قرار داده شده است شما را به یاد نسخه «جنگ‌جهانی دوم» و شخصیت‌های قبلی این بازی خواهد انداخت. طراحان در این نسخه نیز تاکید زیادی بر روی انجام گروهی مأموریت ها دارند. در Brothers in Arms 3 شاهد صحنه‌های بسیار جالبی خواهید بود که شما را مجذوب خود خواهد نمود.

[aparat id=”LHNxC”]

نکته قابل توجهی که نظر شما جلب خواهد کرد وجود عناصر رایگانی است که می توانید از آنها برای ادامه ماموریت ها استفاده نمایید. در نسخه قبل برای ادامه ماموریت اگر نیاز به مهمات داشتید باید آنها را خریداری میکردید اما در این نسخه عناصر رایگانی اضافه شده است که کار را ساده تر کرده اند. سلاح های جدید و قدرتمندی در این بازی استفاده شده است که در اوایل بازی تعداد محدودی از آنها در دسترس شما خواهد بود و برای به دست آوردن تمامشان باید تلاش خود را دوچندان کنید. در برخی مراحل نیاز است تا سلاح خود را ارتقاء دهید که این مورد نیازی به خرج کردن پول نداشته و فقط زمان نیاز دارد. از بخش های مختلف این بازی نتیجه ای که می توان گرفت این است که سازندگان بازی بیشتر بر روی کسب‌درآمد از بازی برنامه‌ریزی کرده اند تا گیم پلی و جزئیات آن که این جای نا امید کننده است. این بازی میتواند با اکانت بازار شما مچ شده و خرید های شما را انجام دهد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. انجام ماموریت های مختلف Sniper, Siege و Stealth
  2. سلاح های مختلف برای استفاده و باز کردن
  3. محیط های متنوع برای نبرد و رویارویی با دشمن
  4. امکان حمله به دشمنان به صورت هوایی، انفجار موشک و …
  5. توانایی های منحصر به فرد شخصیت بازی
  6. تغییرات واقع گرایانه ی شب و روز
  7. گیم پلی سرگرم کننده و اکشن
  8. گرافیک چشم نواز و خیره کننده

بازی Brothers in Arms 3 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون برای دانلود بازی Brothers in Arms 3 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی