حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) مشخص شد، آخر هفته بدون شارژر!

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از پایان سال ۲۰۱۵ به صورت مشخص روی پیشرفت عمر باتری دستگاه های موبایل خود متمرکز شد. این تمرکز به صورت افزایش در خجم باتری و بهینه کردن مصرف انرژی دستگاه ها از راه های مختلف از جمله استفاده از چیپست ۱۴ نانومتری انجام شد. خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ یکی از بهترین عمر باتری های موجود در بازار دستگاه های اندرویدی را داشتند. حال به نظر می رسد که نسل ۲۰۱۷ این خانواده قرار است عمر باتری حتی بهتری را ارایه کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ داشته باشیم.

باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷

به گزارش سم طوری، پس از منتشر شدن عمر باتری گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ و گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ حال شاهد انتشار نتیجه عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ از وب سایت Phonearena هستیم. گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ بزرگترین عضو خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ است. این دستگاه یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری نیز در خود دارد که در کنار چیپست ۱۴ نانومتری آن می تواند واقعا معجزه کند.

همانطور که در داده های بررسی عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ می بینید، عملکرد آن پس از موتورلا موتو زد پلی که باتری ۳۵۱۰ میلی آمپری دارد، با اختلاف ۴۵ دقیقی ای اول است. این عمر باتری واقعا شگفت انگیز است، یعنی شما می توانید طبق شرایط این تست نزدیک به ۱۳ ساعت با گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ خود ممتد کار کنید.

از نظر مدت زمان شارژ شدن نیز با یک ساعت و ۴۰ دقیقه برای شارژ کامل، جز بهتری های رده خود قرار می گیرد. گلکسی اس ۷ اج با همان حجم باتری نیز در مدت زمان مشابه شارژ می شود. این که دستگاه شما سریع شارژ شود خود یک عامل بسیار تاثیرگذار در خرید است. خوب است بدانید گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ می شود.

نظر شما درباره عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ چیست؟ چقدر این فاکتور در خرید شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

?قالب و طرح سایت عوض شده؟؟؟
الان با موبایلم یه جورایی خیلی بهتر شده قشنگه
ای ول به بروبچ ترنجی خسته نباشید??

صدرا مخملی

با سیستم حتما وارد بشید :))

Mohamad

قبل از اینکه نتایج آ۷ جدید بیاد هم مشخص بود این گوشی میترکونه چون گوشی آ۵ وآ۳ جدید۲۰۱۷ خیلی خیلی خوب بوده مدت زمان شارژدهیشون بازم منتظر نتایج جی اس ام ارنا میمونیم چون اون نتایجش دقیقتره اما مشخصه تو باطری این گوشی فوق العادست

mtm

یکی از نقاط قوت سری A باتری فوق العاده ان هست همچنین در کنار این دیسپلی و دیزاین و جنس بدنه عالی هم باید اضافه کرد.

senior

به احتمال زیاد بخاطر صفحه نمایش باشه

مهران ذوالقدر

تو پست نوشتید “به گزارش سم‌طوری” بعد منبع رو زدید فون آرنا؟؟ :||

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)