حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Modern Combat 5 Blackout – شلیک های مرگبار

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، موبایل

بازی جدید Modern Combat 5 را یکی از بهترین و معروف ترین استودیو های جهان به نام Gameloft طراحی و ساخته است. سبک بازی شوتر اول شخص بوده که می تواند برای علاقه مندان به سبک اکشن بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. این بازی که در ۴ نسخه متفاوت طراحی شده است توانسته تاکنون افراد بسیاری را مجذوب و همراه خود کند. در هر سری شاهد تکامل بیشتر و بیشتر بازی بوده ایم تا جدیدترین نسخه که یکی از شاهکار های کمپانی گیم لافت به حساب می آید. اگر بخواهیم از نظر گرافیکی بازی را قیاس کنیم باید گفت در این سبک عنوانی نخواهیم یافت. حال و هوای بازی شما را به عنوان هایی چون Call Of Duty خواهد برد. گیم پلی بازی به صورت اول شخص طراحی شده است و شما در نقش سربازی ویژه مراحل و ماموریت ها را طی خواهید کرد. در کنار بخش تک نفره شاهد بخش چند نفره نیز خواهیم بود. جایی که می توانید به همراه دوستان خود مراحل را پشت سر بگذارید و یا رودر روی هم به مبارزه بپردازید. کل بازی در ۶ بخش تعریف شده است هر بخش دارای چالش و ماموریت های مخصوص به خود خواهد بود. با پشت سر گذاشتن هر ماموریت می توانید سلاح ها و تجهیزات جنگی جدیدی را آزاد سازی کرده و در ماموریت های پیش رو از آنها استفاده نمایید.

[aparat id=”b4XG5″]

در کل کاراکتر بازی دارای چهار کلاس مختلف است که با رسیدن به لول ۱۰ آنها آزاد شده و می توانید استفاده نمایید. برخی از این کلاس ها در بخش چند نفره کاربر دارد. اولین کلاس Recon است تمرکز اصلی مهارت های این کلاس بر روی سرعت ، غافلگیری و مرئی بودن می باشد . با ارتقا یافتن در این کلاس شما میتوانید کلیه دشمنان خود را تا شعاع پانزده متری و همچنین در بخش چندنفره بر روی رادار ردیابی کنید.کلاس بعدی Sniper نام دارد. باید از اسم کلاس محتویات را حدس زده باشید. کاراکتر این کلاس با سلاک اسنایپرینگ خود به دشمنان حمله ور شده و آنها را از پای در خواهد آورد. Assault کلاس دیگری است که در آن از مسلسل هایی با برد متوسط و همچنین نارنجک های محتلف استفاده می شود قابلیت ویژه این کلاس Berserk نام دارد که به مدت ۱۰ ثانیه میزان صدمه سلاح را ۳۰% افزایش می دهد. و کلاس آخر Heavy است. در این کلاس می توانید از سلاح های سنگین چون شاتگان و RPG Launcher استفاده می نمایید. امکان ویژه این کلاس جان اضافه ای است که به شما داده می شود و کشتن سربازان این کلاس نیز سخت تر است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سلاح های قوی و کشنده
  3. ماموریت های سخت و نفس گیر
  4. مکان های متنوع برای انجام ماموریت
  5. بازی به صورت چند نفره
  6. گرافیک بی نظیر و چشم نواز

بازی Modern Combat 5 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و همچنین در مایکروسافت استور دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟

هم اکنون برای دانلود بازی Modern Combat 5 Blackout را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Modarz

قشنگ شده سایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی