حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیل تیزر تبلیغاتی جدید شرکت وان پلاس

مطمئناً تا به حال تمامی طرفداران گوشی‌های هوشمند نام شرکت وان پلاس که با یک قاتل پرچم‌دار وارد بازار شد و سپس راه خود را بر مبنای ارائه‌ی پرچم‌داران قدرتمند با قیمتی رقابتی ادامه داد. این شرکت سال گذشته میلادی نیز ابتدا وان پلاس ۳ را به بازار عرضه کرد و در اواخر سال نیز نسخه‌ی تقویت شده‌ی همین محصول را با پسوند ۳T وارد میدان رقابت کرد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. اکنون نیز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تازه بازار شایعات را پیرامون محصول بعدی وان پلاس از همیشه داغ‌تر شده است؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر تبلیغاتی را تحلیل کنیم.

پیش از هر چیز شنیده‌ها حاکی از آن است که وان پلاس ۴ به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. وان پلاس پیش از این نیز مرزهای افزایش رم را در محصولات خود جابجا کرده است، بنابراین چندان عجیب نیست اگر در پرچم‌دار بعدی خود واقعاً به سراغ رم ۸ گیگابایتی برود. مدتی بعد نیز شایعه شد که وان پلاس تصمیم دارد تا شماره ۴ را از سری محصولات خود حذف کند، زیرا عدد ۴ عدد بدشانسی بوده و نام پرچم‌دار بعدی این شرکت وان پلاس ۵ خواهد بود؛ گزارش‌ها همچنین از به‌کارگیری بدنه‌ی سرامیکی در این محصول خبر داده‌اند.

اما اکنون تیزر تبلیغاتی اولیه این شرکت منتشر شده و این احتمال وجود دارد که وان پلاس بعدی زودتر چیزی که انتظار آن را داشتیم، رونمایی شود. پوستر زیر توسط اکانت توئیتری فاش‌کننده‌ی مشهور @evleaks منتشر شده و در آن یک تصویر پس‌زمینه‌ی خاص به چشم می‌خورد که شعار همیشگی “آرام نگیر” مربوط به شرکت وان پلاس، روی آن نقش بسته است؛ این پوستر حقیقتاً ظاهر مرموز و جذابی دارد.

C6UU9nmVAAAyRZg

به‌علاوه دیگر متخصص گوشی‌های هوشمند دیوید رودوک نیز در رابطه با این تیزر جدید در اکانت توئیتری خود این‌گونه نوشت: “احتمالاً به‌زودی شاهد یک رونمایی جدید از شرکت وان پلاس خواهیم بود؛ یک رونمایی به تاریکی نیمه شب”. در پاسخ به این توئیت نیز کارل پی به‌عنوان یکی از مؤسسان شرکت وان پلاس تصویر یک گرگ زوزه کشان در تاریکی شب را برای وی ارسال کرده است.

اکنون با این همه نشانه و اشاره می‌توان گفت که قطعاً محصول جدیدی در راه است؛ حالا اینکه یک پرچم‌دار جدید از وان پلاس باشد یا یک رنگ جدید از وان پلاس ۳T و یا یک قاب جدید برای این گوشی، مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از این محصول مرموز باقی نمانده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Never-Settle-teaser-maybe-hints-at-OnePlus-4-OnePlus-5.-Or-just-a-jet-black-color-for-an-existing-product_id91767″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش