حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسم رمز و شماره مدل کلگسی نوت ۸ سامسونگ معلوم شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، موبایل

گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در پایان ماه کنونی میلادی شروع به کار می‌کنند اما ماجرا صرفا به این قبیل خبرها ختم نمی‌شود و گوشی‌های گلکسی حالا حالاها از راه می‌رسند و خبرساز می‌شوند.

از جمله این خبرها یکی این است که سایت SamMobile اعلام کرد که گوشی کلگسی نوت ۸ سامسونگ Great (عالی) نام خواهد گرفت. با چنین نامی باید انتظار داشت که سامسونگ دستگاهی بسازد که بتواند با کمال عزت و افتخار بر سر جای گلکسی نوت ۷ بنشیند و جا خوش کند.

شماره‌های مدل نیز از قرار فاش شده است و گوشی کلگسی نوت ۸ سامسونگ با شماره مدل SM-N950F در قالب نسخه بین‌المللی آنلاک شناخته خواهد شد. درست مانند دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷ شماره مدل گوشی کلگسی نوت ۸ در انتهای عبارت دارای حرف متفاوتی خواهد بود که به بسته به نوع بازار و اپراتوری که آن را عرضه خواهد کرد تغییر خواهد کرد.

سایت SamMobile از سوی دیگر از سرنوشت گوشی‌های بازگشتی گلکسی نوت گزارش می‌‌دهد (هرچند صد در صد قطعی نیست) که سامسونگ در نظر دارد تا این گوشی را پس از بازسازی در محدوده بازارهای کشور کره جنوبی با شماره مدل SM-N935 (Grace R). توزیع کند.

با در نظر گرفتن این حقیقت که دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از زمین تا آسمان با گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گوشی گلکسی اس ۷ اج تمایز دارند، دل در دل‌مان نیست تا ببینیم که سامسونگ گوشی کلگسی نوت ۸ را چه گونه از آب درخواهد آورد؛ اگرچه شاید بتوان به استناد سرنخ‌هایی که از گوشی گلکسی اس ۸ از سال گذشته باقی مانده است بتوان درباره کلگسی نوت ۸ حدس‌هایی را مطرح کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note8s_codename_and_model_number_revealed-news-23811.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار