حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Shadow Fight 2 – مبارزه با سایه

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | موبایل

یکی از سبک‌هایی که نظر طرفداران زیادی را توانسته به خود جلب نماید اکشن است. در این‌گونه بازی‌ها شما شاهد صحنه‌های جذاب از نبردهای رو در رو و یا مخفیانه‌ای هستید که چشمان را به خود خیره خواهد کرد. بعضی از این بازی‌ها به صورت تیراندازی و برخی دیگر به صورت مبارزه‌ای است. Shadow Fight 2 یکی از این بازی‌هایی است که در ژانر اکشن و مبارزه‌ای طراحی و برای اسمارت فون های مختلف در مارکت ها منتشر شده است.سازنده آن استودیوی بازی سازی NEKKI است که در کارنامه خود عنوان محبوب و شاخی همچون Vector 2 را دارد. داستان بازی به این صورت تعریف شده است که شما کنترل کننده سایه‌ای هستید که در مبارزات مختلف برای پیروزی بر رقبا به شما نیاز خواهد داشت. کاراکتر بازی می‌تواند در ۸ جهت مختلف حرکات خود را به نمایش بگذارد. بازی دارای سبک‌های مختلفی ست، به طوری که هر کدام دارای قوانین و امتیازات مخصوص به خود است. سکه‌هایی که به دست می‌آورید ارزشمند بوده چرا که می‌توانید با آنها تجهیزات مورد نیاز را، مانند سلاح گرم و سرد، خریداری نمایید. امتیازاتی که به دست می‌آورید باعث خواهند شد تا مهارت‌های شما در برابر رقبا افزایش یابد. هر مرحله شامل سلسله مبارزاتی خواهد شد که در هر کدام باید دشمنان بسیاری را از میان بردارید. پیش از هر نبرد به شما اجازه داده خواهد شد تا نوع مبارزه با رقیبان انتخاب کرده و شما باید به گونه‌ای این روز را انتخاب کنید تا در مقابل رقیبان بیشترین ضربه را وارد کرده و کمترین آسیب را ببینید.

[aparat id=”qPM0G”]

گرافیک بازی به صورت بسیار جذابی طراحی شده است و می‌تواند با صحنه‌های جذاب و هیجان انگیز خود چشمان را خیره سازد. شاید جزئیات بالایی در لوکیشن ها وجود نداشته باشد اما انیمیشن‌های ساخته شده توانسته جای خالی این مورد را پر کرده و جذابیت خوبی به بازی دهد. هوش مصنوعی بازی مناسب بوده و باعث شده تا مراحل تا حدودی سخت و فکری باشند. اگر از راه درستی به حریفان حمله نکنید و یا کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهید به خواسته خود نخواهید رسید و حریفتان پیروز میدان خواهد بود. حرکات رزمی بازی به خوبی شبیه سازی شده تا صحنه‌ها حس اکشن بودن را به شما القا کنند. همه چیز در این بازی خوب و راضی کننده است و از آنکه با Shadow Fight 2 دست و پنجه نرم می‌کنید لذت خواهید برد. مراحل بازی شما را به داشتن سلاح‌های قوی‌تر ترغیب می‌کند و بهتر است شما نیز برای رفتن از وضعیت غیر ممکن به سخت سلاح‌های بهتری را تهیه نمایید چرا که در مراحل سخت با نگاه حریفانتان پودر خواهید شد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. مکان های متنوع برای مبارزه
  3. امکان انتخاب حالت مبارزه
  4. تجهیزات مبارزه ای مناسب
  5. دشمنان سر سخت با داستان های منحصر به فرد
  6. گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز
  7. گرافیک مناسب و خیره کننده

بازی Shadow Fight 2 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ و همچنین در مایکروسافت استور دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون برای دانلود بازی Shadow Fight 2 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
redshark

من بعد از بازی Marvel: contest of champions هـــیچ بازی چشمم رو نگرفته. نسخه یک این رو نصب کردم ولی فقط یه شوخی بود در مقابل اون. کسی بازی باحال اون سبکی سراغ داره؟

REZA

اصن این بازی انگار ته نداره،هرچقدر رفتم دیدم به اخر نمیرسید،خیلی مراحلش زیاده.میرسیدم به اخر باز یهو مراحل میرفت از اپل فقط با یکم تغییرات کوچیک،اصن عجیب بود،منکه پاکش کردم،ولی خیلی قشنگه بازیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی