حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل گوشی آیفون ۶ گلد ۳۲ گیگابایتی را در آسیا عرضه کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید، موبایل

بدون اطلاع قبلی، بدون فریاد خوشحالی و حتی بدون فیلم تبلیغاتی با صدای جانی آیو (نایب رییس ارشد بخش طراحی صنعتی در شرکت اپل) اما درست زیر بینی خیل عظیم طرفداران گوشی‌های آیفون شرکت اپل نسخه گلد ۳۲ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۶ را برای برخی از بازارهای قاره آسیا معرفی کرد.

زمانی که گوشی آیفون ۶ اصلی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، این گوشی در ظرفیت‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازارهای جهانی شد اما این نسخه از آیفون ۶ در نوع خود گوشی جدیدی به شمار می‌آید چون تا به حال گوشی آیفون ۶ با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی برای فروش عرضه نشده بود.

این گوشی در اواخر ماه گذشته میلادی با قیمت پایین در چین موجود شده است و قرار است تا ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۲۰ اسفند ۹۵) در تایوان ارایه شود. نمونه جدید آیفون ۶ نه در نمایندگی‌ها و نه در وبسایت اپل موجود نخواهد شد بلکه فقط می‌توان گوشی آیفون SE را از این مراکز تهیه کرد؛ هرچند در ابعاد چهار اینچی است اما از نظر قدرت چیزی از آیفون ۶ کم ندارد.

از سوی دیگر، شرکت تایوان موبایل شروع به عرضه آیفون ۶ با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی به صورت رایگان برای مدت یک ماه کرده است و پس از این مدت به مدت ۳۰ روز همین گوشی را با قیمت مناسب ۴۵ دلار به فروش خواهد رساند. این اپراتور تایوانی نام “مدل نسخه محدود” را برای این گوشی برگزیده است و در وسایت خود شمارش معکوس عرضه این گوشی را تا ۱۰ ماه مارس ۲۰۱۷ قرار داده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-launches-new-iPhone-model-in-Taiwan_id91679″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار