حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Asphalt 8: Airborne – سرعت بالا در جاده های مرگبار

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | موبایل

Gameloft امروزه نامی بزرگ است که شاید بتوان گفت افرادی بسیار او را با بازی‌های جذابش می‌شناسند. شاخصه اصلی بازی‌های این استودیو گرافیک خیره کننده و گیم پلی جذاب است. در هر سبکی توانسته بازی‌های خود را با دو شاخصه فوق به ستاره‌ای بی رقیب تبدیل کند. در این پست قصد معرفی یکی از برترین بازی‌های سبک مسابقه‌ای که محصول این کمپانی است را معرفی و بررسی نماییم. Asphalt 8: Airborne بازی مهیج و جذاب در سبک اتومبیل رانی و مسابقه‌ای است که با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده توانسته هر کسی را مجذوب خود کند. وجود بخش‌های مختلف برای بازی کردن می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه داشته و هر کسی را در هر سنی سرگرم کند. بخش آنلاین بازی شاید بهترین جایی باشد که می‌توانید قدرت و خودروی جذاب خود را به جهانیان نمایش دهید. خودروهای قدرتمند و جذابی در این بازی قرار داده شده است که می‌توانید برای هر مسابقه یکی از آنها را خریده و استفاده کنید. بخش شخصی سازی خودروها نیز وجود داشته و می‌توانید از هر نظر ماشین خود را سفارشی سازی کنید.

[aparat id=”3phux”]

طراحان استودیو برای آنکه لذت بیشتری از بازی ببرید کنترلر های ساده و راحتی را برای این بازی تعریف کرده‌اند. حریفانی که شما با آنها روبه رو خواهید شد بسیار سر سخت بوده و به سادگی جایگاه اول را به شما نخواهند داد. هر مسابقه و مرحله در مکان مختلفی آغاز خواهد شد که شاید این کار شما را مشکل سازد. هر مکان دارای چالش و سختی‌های مخصوص به خود است که باید در دور اول آنها در یاد داشته و در دورهای بعد دوری کنید. با برد در هر مسابقه پول و جایزه دریافت خواهید کرد که با آنها می‌توانید ماشین‌های بیشتری را خریده و تست کنید. برای آنکه در هر بخش مراحل یکی پس از دیگری برای شما باز شوند باید از ۳ ستاره دریافت کنید در غیر این صورت پس از گذراندن چند مرحله به مشکل خورده و باید دوباره مسابقاتی که کمتر از ۳ ستاره دریافت کرده‌اید را انجام دهید. صداگذاری بسیار تمیز و جذاب انجام شده است موسیقی متن به همراه صدای غرش موتورها هیجان خاصی را به شما خواهد داد. در آخر باید گفت اگر شما نیز از طرفداران سبک مسابقه ای و اتومبیل رانی هستید Asphalt 8: Airborne را از دست نداده و آن را بر روی اسمارت فون خود نصب نمایید.

ویژگی های کلیدی بازی Asphalt 8: Airborne :

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. مکان های متنوع برای مسابقه
  3. بخش های متفاوت برای بازی کردن
  4. بازی به صورت آنلاین و شرکت در تورنومنت
  5. خودرو های جذاب و شیک و پر قدرت
  6. شخصی سازی ماشین ها
  7. گیم پلی سرگم کننده و هیجان انگیز
  8. گرافیک خیره کننده و جذاب

بازی Asphalt 8: Airborne هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و همچنین در مایکروسافت استور دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون برای دانلود بازی Asphalt 8 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lahzeakhar3
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی