حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته جدیدی از گوشی هوشمند Galaxy S8 ببینید

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | حتما بخوانید، مطالب ترنجی

شرکت سامسونگ به هر دری زد تا بتواند گوشی در دست ساخت خود یعنی Galaxy S8 را به شکل سری و رازآلود پیش ببرد اما نه تنها موفق به انجام این کار نشد بلکه دردسرهای زیادی هم در این زمینه دامنگیرش شد.

تصاویری که هر از گاه از این گوشی به بیرون درز می‌کند و فاش می‌شود را می‌توان شاهدی برای این ادعا فرض کرد.

۵

اکنون نیز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که نکات جدید و تازه‌ای را از آن فاش می‌کند که از جمله آنها لازم است تا به وجود جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و درگاه ارتباطی یو اس بی از نوع C اشاره کرد.

۲

سوای از همه این موارد، این تصاویر دیگر قابلیت‌های گوشی Galaxy S8 از قبیل صفحه نمایش منحنی از دو سو، حاشیه‌های اندک، حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی و حذف دکمه فیزیکی هوم را به اثبات می‌رساند.

۳

سامسونگ زمان معرفی این گوشی را ۲۹ ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است و این در حالی است که قرار است گوشی هوشمند Galaxy S8 21 آوریل در دسترس قرار بگیرد.

۴

۶

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34270/more-galaxy-s8-live-images-leak-online/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
blade

گوشی قشنگیه ولی تو این عکسها انگار پلاستیکی هستش نه فلزی البته شاید به دلیل اینه که بد عکس گرفته شده در ضمن چرا تو عکس آخر که از بقل گوشی عکس گرفته صفحه نمایش خمیده نیست

Mohamad

این عکس ها رو چندروز پیش تویکی از همین سایتای ایرانی چندروزپیش دیدم خیلی از اخبارعقب موندین شما

mega08

دقیقا عکسا رو ۲-۳روز پیش دیدم و حتی عکسای جدیدتر

MOAZEZ

طراحیو. خخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار