حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان دریافت ایمیل تا حجم ۵۰ مگابایت در جی‌میل فراهم شد

اگر ایمیل پیش فرض و اصلی شما Gmail باشد، مهم نیست که از چه دستگاهی برای بررسی ایمیل‌های خود استفاده می‌کنید و باید به این نکته این خبر خوشایند را هم اضافه کرد که از این به بعد می‌توانید ایمیل‌های با حجم بالا نیز دریافت کنید.

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که حتی اگر سرویس Google Drive روشی راحت و آسان برای به اشتراک گذاری فایل‌هایی با هر حجم و اندازه در اختیار کاربر قرار دهد، باز با این همه گاهی اوقات کاربر نیاز پیدا می‌کند که فایل‌هایی به مراتب بزرگ‌تر از آن چه که قابل تصور است را به طور مستقیم در  ایمیل خود دریافت کند؛ یعنی همان فایل‌هایی که در قالب attachment به دست کاربر می‌رسند.

حالا دیگر ظاهرا این مشکل هم حل شده است چون گوگل اعلام کرده که از اوایل همین هفته (میلادی) کاربران Gmail می‌توانند به طور مستقیم ایمیل‌هایی با حجم ۵۰MB را در قسمت inbox خود دریافت کنند.

با این حال، باید در نظر داشت که ارسال فایل با همان حجم و اندازه محدود سر جای خود باقی است و کاربر نمی‌تواند فایلی بزرگ‌تر از ۲۵MB با Gmail خود ارسال کند. شاید در این خصوص خبر خوب این باشد که کاربران Gmail همچنان می‌توانند برای ارسال فایل‌های بزرگ‌ خود در قالب attachment از سرویس Google Drive استفاده کند.

گوگل در عین حال گفته که شروع به ارسال به روزرسانی‌های جدیدی کرده که این قابلیت جدید Gmail را با دستگاه‌های متعدد سازگار می‌سازد اما مدت زمانی بین یک تا سه روز طول می‌کشد تا چنین قابلیتی برای کاربر فعال شود. بنابراین اگر احیانا بعد از خواندن این خبر فوری اقدام به دریافت ایمیلی با فایل‌های بزرگ کردید و عملیات ناموفق از آب درآمد خیلی زود ناامید و سرخورده نشوید بلکه چند روزی صبوری کنید تا نوبت شما هم فرابرسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/You-can-now-receive-emails-of-up-to-50MB-in-Gmail_id91612″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

یعنی نمیشد؟با گوشی امتحان نکردم ولی از تو سایتش فایل حجم بالا فرستادم،اصن فکرشم نمیکردم محدودیت داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار