حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از گوشی هوشمند میان‌رده جدید بلک‌بری فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، بلک‌بری، موبایل

هر چند شرکت چینی تی سی ال (TCL) مسؤول طراحی، توسعه و توزیع گوشی‌های هوشمند با مارک بلک‌بری در گستره جهانی است، مناطق و مکان‌های خاصی وجود دارند که بلک‌بری در آنها به دیگر شرکت‌ها نیز مجوز عرضه گوشی‌های خود را داده است.

کشور اندونزی یکی از بازارهایی است که بلک‌بری همچنان در آن سهم مداوم و ثابتی داد و به همین دلیل برای شرکت کانادایی بلک‌بری معقول و موجه به نظر می‌آید که بخواهد در بازار این کشور باقی بماند و یا حتی تصمیم به گسترش آن داشته باشد. بهترین روش برای انجام چنین امر مهمی این است که به شرکت‌های محلی اندونزی اجازه بدهد که کار طراحی و توزیع گوشی‌های هوشمند بلک‌بری را بر عهده بگیرند.

در همین زمینه دو شرکت PT BB Merah Putih و BlackBerry چند ماه پیش توافق‌نامه‌ای به امضا رساندند که بر طبق آن این شرکت اندونزیایی اجازه می‌یابد تا گوشی‌های بلک‌بری را در محدوده خاک کشور اندونزی عرضه و توزیع کند.

یکی از نخستین گوشی‌هایی که امکان عرضه در کشور اندونزی را پیدا می‌کند نوعی گوشی هوشمند میان رده است که با شماره مدل BBC100-1 شناخته شده است.

دو تصویر و مجموعه‌ای از اطلاعات این گوشی به تازگی به بیرون درز کرده است که پیشتر چیزی در این باره نمی‌دانستیم که از بین آنها باید به این حقیقت مهم اشاره کرد که این گوشی به شکل دو سیم کارت و با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت به دست کاربران گوشی‌های بلک‌بری می‌رسد.

شایعه‌های قبلی ادعا می‌کردند که گوشی هوشمند در راه بلک‌بری به موتور پردازشگر اسنپ دراگون ۶۲۵ از نوع ۱٫۴GHz ساخت شرکت کوالکام، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و به این قابلیت‌ها باید ویژگی صفحه نمایش ۵٫۵ اچ دی (۷۲۰p) بزرگ را هم اضافه کرد.

از آن جا که گوشی هوشمند بلک‌بری مدل BBC100-1 هم‌اکنون مجوز ساخت و توزیع را در اندونزی گرفته است، قدم معقول و منطقی بعدی شرکت PT BB Merah Putih عبارت از رسمیت دادن به این گوشی است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Pictures-of-a-new-BlackBerry-branded-smartphone-leaked-out_id91572″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار