حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه اختصاصی ترنجی به هواوی پی ۱۰ (Huawei P10)

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ جدیدترین پرچمدارانش، P10 و P10 Plus را معرفی کرد. سری P‌ همیشه ترکیبی از سخت‌افزار زیبا و جدیدترین فناوری‌های نرم‌افزاری بوده و امسال ویژگی‌های پیشرفته‌تری به آن اضافه شده است. گوشی‌های P10 و P10 Plus در رنگ‌بندی جدید و جذاب و دوربین‌های جلو و پشت لایکا با قابلیت‌های میان‌بر برای تجربه عکاسی پیشرفته‌تر ارایه شده است.

P10 شاهکاری از طراحی مدرن است. در این گوشی‌ها لبه‌های پنل پشتی انحنا دارند و این انحنا به خوبی با لبه‌های تراش‌خورده‌ فریم هماهنگ شده است. بدنه P10 و P10 plus، تمام‌ فلزی است و فقط نوار باریکی از شیشه در بخش پشت وجود دارد که دوربین و فلش LED روی آن قرار گرفته است.

هر دو گوشی P10 و P10 plus به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شده‌اند و از دستیار دیجیتال اندروید اسیستنت نیز بهره می‌برند. این گوشی‌ها در هفت رنگ سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز به بازار عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی P10 و P10 plus به پردازنده اختصاصی هواوی Kirin 960 مجهز شده‌اند. این پردازنده از هشت هسته پردازشی تشکیل شده که با پردازشگر گرافیکی Mali-G71 سازگار است.

این گوشی‌ها به ترتیب از باتری ۳۲۰۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ هواوی برخوردارند. ولتاژ و درجه حرارت کم هنگام شارژ سریع با یک مکانیسم به‌وسیله ۵ درگاه فوق امن تنظیم می‌شود و درجه حرارت را مانیتور می‌کند که به این ترتیب نه تنها پروسه شارژ با سرعت بالایی انجام می‌شود بلکه این پروسه از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

[aparat id=”za0Ys”]

گزارش از شهروز چرکچی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....