حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی تاریخ ساز شد ؛ اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین تلفن هوشمند مجهز به بلوتوث نسخه ۵

طبق اطلاعاتی که به دست ترنجی رسیده است و براساس تایید سونی موبایل آمریکا ، سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم نخستین دستگاهی است که با بلوتوث نسخه ۵ به بازار عرضه خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

براساس مکاتبات ما با سونی موبایل آمریکا و پس از ساعاتی ، صفحه معرفی اکسپریا ایکس زد پرمیوم در آمریکا ، در مشخصات تکمیلی این تلفن نام بلوتوث نسخه ۵ را ذکر کرده است. این نسخه از بلوتوث برای نخستین بار است که در یک تلفن هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از ویژگی های این نسخه جدید از بلوتوث می توان به امکان برقراری ارتباط با تعداد دستگاه های بیشتر ، مصرف بسیار کم انرژی و همچنین سرعت دوبرابری انتقال اطلاعات نسبت به نسخه ۴٫۲ اشاره کرد.

TORANJI

اکسپریا ایکس زد پرمیوم دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۴K و نمایشگر IPS LCD است. این نمایشگر از تکنولوژی واقع نمایی HDR نیز پشتیبانی می کند که پیشرفتی شگرف نسبت به قبل تلقی می شود.

استفاده از دوربین جدید ۱۹ مگاپیکسلی به همراه ۴ گیگابایت رم و دوربین سلفی بهبود یافته ، نوید بخش فصلی جدید برای ژاپنی ها است. دوربین جدید سونی قادر است تا ۹۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت HD را ضبط کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

صفحه مشخصات اکسپریا ایکس زد در سایت سونی موبایل آمریکا

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

بهترین گوشی ۲۰۱۷ با اقتدار

Saeed Mohammadipouya

غول فقط همینو میتونم بگم مجموعه ای از اولین ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com