حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی FIFA Mobile Soccer – بهترین تجربه از بازی فوتبال

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | موبایل

سری بازی های FIFA یکی از بازی های ورزشی که هر ساله هزاران نفر در سراسر جهان انتظار انتشار نسخه جدید آن را میکشند. FIFA Mobile Soccer نام نسخه جدیدی از این سری است که توسط کمپانی بزرگ EA Sport طراحی و ساخته شده است. این استدیو برای ساخت نسخه جدید بازی از موتور فراست‌بایت استفاده نموده موتوری که برای ساخت بازی هایی مانند Battlefront، Battlefield از آن استفاده شده است. EA سری بازی های فیفا را با موتور ایگنایت ساخته بود و حال برای آنکه طرفداران خود را غافلگیر کند و همچنین گرافیک بهتری را به ارمغان آورد از موتور دیگری استفاده نموده است.

[aparat id=”aEpBk”]

با منتشر شدن نسخه جدید بازی باید آماده باشید تا ویژگی و بخش های جدید بسیاری را که میتوانند شما را شگفت زده کنند تجربه کنید. نکته قابل توجهی که میتواند نظر علاقه مندان را به خود جلب نماید کم بودن حجم بازی است. نسخه جدید فقط ۶۵  مگابایت حجم داشته و فضای بسیاری را اشغال نمیکند. کمتر بازی را خواهید یافت که دارای حجم کم و گرافیک بسیار بالا باشد. Electronic Arts سعی کرده است تا با بهینه سازی های مختلف این بازی را برای اجرای روان و بی نقص اماده سازد تا هر بازکنی از آن لذت ببرد. گیم پلی بازی یکی از بهترین ها بوده که متخصصان این کمپانی برای خلق آن زمان زیادی را صرف کرده اند تا شما از آن لذت برده و سرگرم شوید.

FIFA-Mobile-Soccer-4.jpg (1920×1080)

ویژگی های کلیدی بازی :

  1. وجود بیش از ۳۰ لیگ اروپایی معتبر
  2. یافتن تیم محبوب در بین ۶۵۰ باشگاه
  3. وجود بخش تمرین و آموزش برای تازه کاران
  4. تنظیمات بسیار جامع و عالی
  5. امکان بازی در لیگ،تورنومنت و مسابقات مختلف
  6. گرافیک بسیار بالا و HD

بازی FIFA Mobile Soccer هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ است. برایدانلود بازی FIFA برای اندروید و آیفون، آیپاد و آیپد به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

download game

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی