حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه اختصاصی ترنجی به الجی جی ۶ (LG G6)

ال‌جی الکترونیکس از گوشی هوشمند G6 رونمایی کرد. جدیدترین گوشی ال‌جی از فرمت کاملاً جدیدی در صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که باتجربه بصری سینمایی کامل می‌شود. همچنین نسبت صفحه‌نمایش آن به بدنه ۸۰ درصد است و از دوربین با لنز عریض و امکانات دیگری بهره می‌برد.G6 به اصول اولیه برای رسیدن به یک گوشی فوق پیشرفته برگشته است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا به بازخوردها و نظرات مشتریان پاسخ دهد. آن هم با تمرکز روی ویژگی‌هایی که مشتری بیشتر از همه می‌خواهد، به‌خصوص یک صفحه‌نمایش بزرگ که کار با یک دست به راحتی با آن امکان پذیر است.

گوشی ال‌جی G6 با صفحه‌نمایش FullVision 5.7 اینچی QHD+ (وضوح تصویر ۱٫۴۴۰ در ۲٫۸۸۰) و نسبت تصویر ۱۸:۹ که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند استفاده‌شده به بازار عرضه می‌شود. در مقایسه با نسبت تصویر معمول ۱۶:۹، نسبت تصویر ۱۸:۹ فضای نمایش بیشتر و تجربه همه‌جانبه‌ای هنگام دیدن ویدئو و بازی کردن در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. همچنین گوشی ال‌جی G6 می‌تواند عکس‌هایی با سایز کاملاً مربعی و نسبت ۱:۱ بگیرد که بهترین سایز برای نرم‌افزارهای اینستاگرام، اسنپ‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. کاربران همچنین می‌توانند نسبت تصویرهای دیگری مثل ۴:۳، ۱۶:۹ و ۱۸:۹ هم انتخاب کنند.

خارج از بحث صفحه‌نمایش بزرگ گوشی ال‌جی G6، این گوشی بسیار خوش‌دست است. برخلاف دیگر گوشی‌ها با همین سایز صفحه‌نمایش، گوشی G6 به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد و بدون مشکلات معمول گوشی‌های بزرگ، به شما تجربه تماشای آسان صفحه‌نمایش بزرگ را ارائه می‌دهد. در حقیقت، تیم طراحی ارگونومیک به سرپرستی دکتر Andris Freivalds در دانشگاه ایالت پنسلوانیا گوشی G6 را برای جاگیری در دست تست کرده‌اند تا راحتی گوشی در حالت‌های مختلف و انجام کارهای متفاوت را بررسی کرده و میزان خستگی عضله‌های دست در زمان استفاده طولانی از گوشی را بسنجند. گوشی ال‌جی G6 توانست در همه آزمایش‌ها بیشترین امتیاز را به دست آورد.

[aparat id=”Y9b0v”]

گوشی ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته‌شده است و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید. کل بدنه و زوایای این گوشی به‌صورت بسیار ساده و مدرن طراحی‌شده و موقع لمس کردن حس صیقلی فوق‌العاده‌ای منتقل می‌کند. قاب فلزی که دور گوشی را گرفته، استحکام بدنه و ظریف‌کاری را به نمایش می‌گذارد. پشت‌گوشی کاملاً تخت است و هیچ‌ بیرون‌زدگی دوربینی برای محافظت در کار نیست. این بدنه با حاشیه باریک کامل می‌شود. حاشیه‌ای که در بالا با بازطراحی و قرار دادن جای دوربین، سنسورها و بلندگو در یک ردیف، به کمترین حد خود رسیده است. لبه‌های گرد صفحه‌نمایش و بدنه نه‌تنها طراحی را یکدست کرده‌ است، بلکه شدت ضربه به گوشی را در هنگام افتادن کم می‌کند. گزارشی از شهروز چرکچی

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samipoor

با سلام و خسته نباشید
به نظر گوشی جالبی میاد باید دید امتیاز دوربینش با توجه به عقبگرد هایی ک درش دیده میشه چند میشه ممنون و مبارک اوناییکه می خرنش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....