حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی رسمی برای مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ گلکسی S8 در روز ۲۹ مارس به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، اما امروز سامسونگ یک ویدئوی تبلیغاتی برای این مراسم را در کنگره جهانی موبایل منتشر کرده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ در این ویدئو مدعی شده که افکار بزرگی را برای گلکسی S8 در سر پرورانده است؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز همانند ال‌جی G6 تعریف تازه‌ای از گوشی هوشمند ارائه خواهد داد و علاوه بر طراحی تمام صفحه غافلگیری‌های بسیاری را برای ما تدارک دیده است.

تابه‌حال تصاویر و مشخصات فنی بسیاری از این دستگاه فاش شده است؛ جدیدترین و قدرتمندترین نسل پردازنده‌های کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در گلکسی S8 بکار گرفته خواهد شد، همچنین نمایشگر هردو نسخه‌ی این گوشی در دو طرف خمیده خواهند بود و گفته شده که دستیار صوتی جدید این شرکت با نام Bixby نیز ویژگی‌های منحصربه‌فرد فراوانی به‌همراه خواهد داشت.

به‌علاوه امروز خبر بسیار خوب تازه‌ای درباره‌ی گلکسی S8 منتشر شد که از وجود هدفون‌های بی‌سیم AKG درون جعبه‌ی این دستگاه خبر می‌داد. اما بهتر است بیش ‌از اندازه هیجان‌زده نشویم زیرا هنوز یک ماه تا رونمایی از محصول بزرگ بعدی سامسونگ فاصله داریم و فعلا می‌توانید به تماشای این ویدئوی تبلیغاتی بنشینید.

[aparat id=”yZUGK”]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Big-Samsung-Galaxy-S8-leak-reveals-official-teaser-video-Unpacked-event-confirmed-for-March-29th_id91464″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

بی شک اس هشت بهترین گوشی تاریخ موبایل هست که امکانات جدید و بی رقیبی داره،تکنولوژی هایی که تو اس هشت هست برندهای دیگه ۲ یا ۳ سال دیگه میارن رو گوشیهاشون،بلندگوهای جدید که از سمت هارمن ساخته شده و هندزفری های جدید که هارمن ساخته،صفحه نمایش جدید که انقلابی در صفحه نمای ها قراره رخ بده،دوربین جدید،طراحی جدید و و و خیلی چیزهای دیگه اس هشت رو به یه ابر گوشی تبدیل میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش