حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین مربی جهان شوید! | عرضه‌ی رسمی عنوان محبوب OSM در مارکت اندرویدی کافه بازار

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | معرفی بازی

عنوان OSM (Online Soccer Manager) طی سال‌های اخیر و با جذب بیش از ۵۰ میلیون کاربر در فروشگاه‌های آنلاین گوگل‌پلی و اپ‌استور، به یکی از محبوب‌ترین عناوین پلتفرمرهای همراه در سراسر جهان بدل شده است.

بازی اعتیادآور و البته خوش‌ساخت که چند روزی است در مارکت اندرویدی کافه بازار نیز به انتشار رسیده. نسخه‌ی فارسی بازی به‌طور کامل بومی‌سازی شده و علاوه بر پشتیبانی از درگاه شتاب برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای، زبان فارسی را نیز به‌طور کامل در خود جا داده است. تیم ناشر موظف خواهد بود تا هم‌زمان با عرضه‌ی محتوای جهانی برای بازی، نسخه فارسی آن را نیز به‌ٰروز کند و در اختیار گیمرهای ایرانی قرار دهد.

بازی طبق صلاح‌دید تیم سازنده، با نام «مربی برتر» در ایران منتشر شده است. این نسخه از بازی، به‌مانند نسخه‌ی جهانی حق امتیاز (لایسنس) استفاده از تیم‌های بسیاری را دارد که از جمله شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان به یوونتوس، رم، میلان، اینترمیلان از ایتالیا، پورتو و بنفیکا از پرتغال و هم‌چنین فاینورد و آژاکس از هلند اشاره کرد.

در «مربی برتر»، هدف شما موفقیت در مسابقات فوتبال مختلف و مدیریت صحیح یک یا چند تیم خواهد بود. جایی که علاوه بر درگیر شدن با مسائل فنی، باید به حواشی نیز بپردازید و نهایتا یک باشگاه بزرگ را در تاریخ فوتبال به ثبت برسانید.

تریلر رسمی بازی با زیرنویس فارسی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

[aparat id=”jP5FX”]

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی در بلاگ رسمی خود خبر از عرضه‌ی بازی در مارکت ایران داده است. «مربی برتر» هم‌اکنون و از طریق لینک زیر در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های مدیریتی و فوتبال قرار دارد:

https://cafebazaar.ir/app/com.gamebasics.osm/?l=fa

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....