حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درز جزئیاتی از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

شرکت سامسونگ اخیرا پردازند جدید خود تحت عنوان اگزینوس ۸۸۹۵ را معرفی کرد، پردازنده هشت هسته‌ای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد. حال به تازگی شاهد درز جزئیات دیگر پردازنده سامسونگ هستیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ نام داشته و یک چیپ هشت هسته‌ای که چهار هسته آن را Mongoose M2 و چهار هسته را Cortex A53 ARM تشکیل می‌دهد. تراشه گرافیکی آن از نوع Mali G71 بوده و فرکانسی ۵۵۰ مگاهرتزی دارد.

گفته می‌شود این پردازنده بهبود عملکرد سخت‌افزاری و مصرف انرژی داشته و انتظار می‌رود در گلکسی نوت ۸ آینده به کار گرفته شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار دقیق و رسمی بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34129/exynos-9810-soc-detailed-to-feature-octa-core-cpu-and-powervr-gpu/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

سامسونگ تو سه مورد همیشه بهترین و اول هست،پردازنده،صفحه نمایش،دوربین،تو این سه مورد سامسونگ همیشه جایگاه اول رو به خودش اختصاص داده،پردازنده های اگزینوس هم که بهترین پردازنه موبایل هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH