حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک‌بری گوشی هوشمند جدید خود با نام BlackBerry KEYone را رونمایی کرد

هر چند همه چیز درباره گوشی BlackBerry KEYone ساعت‌ها پیش از برپایی رسمی معرفی این گوشی لو رفته بود اما شرکت بلک‌بری به هر حال آیین رونمایی این گوشی هوشمند را برگزار کرد.

این گوشی مجهز به صفحه کلید فیزیکی از نوع QWERTY است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان صفحه لمسی هم استفاده کند. همچنین هر کدام از کلیدهای چنین صفحه کلیدی حکم روشی میانبر را دارند.

گوشی هوشمند BlackBerry KEYone از چیپست اسنپ دراگون ۶۲۵ به همراه سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که باید به این موارد باتری ۳۵۰۵ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۴٫۵ فول اچی دی را هم اضافه کرد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قسمت پشت این گوشی از حسگر  IMX378سونی بهره می‌برد یعنی همان حسگیری که پیشتر در گوشی گوگل پیکسل استفاده شده است اما دوربین بخش جلوی گوشی بیشتر از هشت مگاپیکسل نیست.

نکته شایان ذکر دیگر مربوط می‌شود به نرم‌افزار DTEK بلک‌بری که نقش سیستم عامل را بازی می‌کند و نیز قابلیت BlackBerry Hub و چند نرم‌افزار دیگر که برای فعالسازی و استفاده از آنها کاربر باید پول بپردازد.

گوشی هوشمند BlackBerry KEYone در ماه آینده میلادی با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد و از سوی توزیع کنندگان متعددی رهسپار بازارهای جهانی می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34128/blackberry-officially-unveils-its-latest-phone-with-physical-keyboard/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار