حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وایبر با ویندوز ۱۰ وداع می‌کند!

از قرار معلوم سرویس پیام‌رسان فوری وایبر اعلام کرده که به پشتیبانی خود از کامپیوتر‌ها و گوشی‌های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ پایان می‌دهد.

در حالی که کاربران ویندوزفون از نبود توانایی رقابت پلتفرم خود با سیستم‌های عامل اندروید و آی او اس با خبر هستند، نبود پشتیبانی پاره‌ای از توسعه دهندگان اصلی می‌توان آنان را وادار به تغییر پلتفرم کند.

بر اساس ایمیلی که از سوی یکی از نمایندگان وایبر ارسال شده، این تصمیم بنا به ضرورت منابع محدود شرکت اتخاذ شده است و از دیگر سو باید خاطرنشان کرد متاسفانه وایبر تنها شرکتی نیست که با سیستم عامل وینذوز وداع می‌کند.

در ایمیل یاد شده آمده است:

«جهت تخصیص موثر منابع شرکت‎مان تصمیم بر آن شده است که هر گونه به روزرسانی برای ویندوزفون ۱۰ و ویندوز ۱۰ تا اطلاع بعدی متوقف شود و بنابراین برنامه‌ای برای انتشار هیچ گونه نسخه‌ای در آینده وجود ندارد. در صورت تغییر در برنامه‎هایمان اطلاع‌رسانی مربوط انجام و تصمیم مقتضی در خصوص ایجاد نسخه به روزتر انجام خواهد شد. از مشکل پیش آمده پوزش می‎طلبیم.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34119/viber-no-longer-developing-windows-10-apps/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار