حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی G6 معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت ال‌جی در نهایت پس از مدت‌ها انتظار نسل جدید پرچم‌دار خود را در جریان کنفرانس MWC 2017 بارسلون، تحت عنوان G6 معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

جی ۶ پرچم‌داری ضد آب بوده و از صفحه‌نمایشی با حاشیه کم بهره می‌برد. در طراحی مشابه تصاویر لو رفته قبلی بوده و مشخصات نیز همانند گزارش‌های قبل است. با یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD+LCD FullVision که نسبت تصویری ۱۸:۹ داشته، کیفیت تصویر نمایشگر این پرچم‌دار فوق‌العاده است.

پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ که به عنوان چیپ پرچم‌دار سال گذشته شناخته می‌شود در G6 به کار گرفته شد. سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا نیز از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ ال‌جی می‌باشد.

وجود دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و زاویه دید ۱۲۵ درجه‌ای دوربین ثانویه بسیار قابل توجه است. در بخش دوربین سلفی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۰ درجه بهره گرفته شده تا در زمینه دوربین یک محصول کامل باشد.

LG-G6-2-768x719

در دیگر مشخصات باید به استاندارد IP68 ضد آب اشاره کرد که اجازه می‌دهد G6 تا عمق ۱٫۵ متری آب قرار گرفته و در برابر گرد و غبار سالم باقی بماند. با استفاده از فناوری صوتی Dolby Vision، باید انتظار کیفیت صوتی بالایی در این محصول داشت.

گذشته از آن پشتیبانی HDR 10 می‌تواند کیفیت تصویر درخشانی را در G6 به نمایش درآورد. اما مشخصات کلیدی G6 به شرح زیر است:

  • صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD+LCD FullVision
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام
  • حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4/ حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا دو ترابایت
  • سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سنسور اثر انگشت
  • تراشه صوتی Hi-Fi Quad DAC و پشتیبانی از فناوری Dolby Vision
  • قابلیت ضد آب IP68
  • باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام

G6 در رنگ های مشکی، سفید و پلاتینی با تاریخ عرضه نامشخص و قیمت نامعلوم عرضه می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/212894/lg-g6-with-5-7-inch-qhd-display-snapdragon-821-dual-13mp-rear-cameras-announced.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pm2me4love

خیلی جالبه ، امروز ساعت ۲:۳۰ مراسم رونمایی ال جی بوده و تا همین ساعت ۲ تا کمپانی دیگه از جمله هوواوی و نوکیا محصولاتشون رو معرفی کردن شما تازه دارین ال جی جی ۶ رو معرفی میکنین، خدا خیرتون بده خیلی زحمت میکشین براتون اگر سخته تا کاربرها تو قسمت نظرات خبرها رو بزارن
من اولین خبرو قرار میدن که کمکی بشه بهتون : هوواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس معرفی شد ( گر مشخصاتش هم خواستین میفرستم )
حداقل واسه این نمایشگاه به خاطر کاربران یک هفته وقتتون رو به سایت اختصاص بدین

Pourya

بیخود نیست انقدر سایت کم بازدید شده. تصاویر گوشی های سونی لو رفته، هواوی گوشی های جدید معرفی کرده، نوکیا گوشی های جدید معرفی کرده. دیگه زحمت این خبر هم نمیکشیدین سنگین تر بود.
اینجا مثل اینکه همه خوابن
یه زمانی این سایت چقدر هیاهو و جذابیت داشت

ww222

یعنی پوشش اخبار خیلی سریع شده.
معرفی P10/plus nokia 3/5/6/3310 رو سال دیگه پوشش بدید.سایتتون بیشتر شبیه سایت ارواح شده.تا همین چند ماه پیش زیر هر پست حداقل ۲۰ نظر ثبت می شد. برای مراسم معرفی که تا ۱۰۰ نظر هم میرسید اما الان……….

FaRaZ SONY

خوشم میاد به حرف چند ماه پیش ما رسیدین و با رفتنمون از سایت کلا سایتتونو از رده خارج کردیم، البته حیف شد دوست نداشتم ترنجی به چنین روزی بیافته ولی خودتون خواستین!
«خود کرده را تدبیر نیست»
البته سانسور هم خیلی قوت گرفته اینجا?، تایید کردن این کامنت بیشتر متعجبم میکنه?

mega08

مشکل ترنجی نداشتن نویسنده ی علاقه مندو باسواده.
الان خانوم جهاندار. در بیشتر نوشته هاش مشکل داره

FaRaZ SONY

به شما توهین نکرد، منظورشون این بود که شما هنوز به اون درجه حالا از نظر نگارشی نوشتاری و … نرسیدید که یک مقاله در زمینه تکنولوژی بنویسید.
انتقاد میتونه سازنده باشه جبهه‌ی بیجا نگیرین!

BENI.chalton

گوشی خوبی زده،در کل اگه حساب کنی از جی ۵ قشنگ تر هم زمین تا اسمون با جی ۵ فرق داره،ولی بی صبرانه منتظر رونمایی اس ۸ هستیم تا دوباره انقلابی در گوشی های موبایل ایجاد بشه با خبرهایی که در مورد اس هشت اومده بیرون با یه ابر گوشی مواجه هستیم.

pm2me4love

دوستان به نویسنده مطلب توهین نکنید ، مشکلات سایت دلیلش خانم جهاندار نیست ، همین که لطف کردن و این مطلبو گذاشتن هم خیلیه و نشون دادن سایت تعطیل نشده

من خوشحالم اون مطلب خبری صوتی دیگه گذاشته نمیشه ، یک سری یک انتقاد تند کردم که متاسفانه رفت برای تایید و تایید نشد ، بازم دعا میکنیم سایت برقرار بشه چون بهش علاقه مند هستیم و سایتیه که اگر برامون ارزش نداشت نظری هم براش نمیزاشتیم و انتقاد نمیکردیم

mega08

کسی نخواد ایشون لطفف کنن چی. ؟ کم مطلب بزارن ولی درست بزارن . کیفیت نباید فدای کمیت بشه.

mega08

مطمئنم دیدگاه من تایید نمیشه چون انتقادو حقیقتو قبول ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH