حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی جدید از سامسونگ گلکسی +S8 فاش شد

امروز مشخصات فنی تازه‌ای از گلکسی +S8 توسط فاش کننده‌ی مشهور دنیای تکنولوژی Evan Blass منتشر شد؛ این اطلاعات از طریقی تصویری که در اکانت توئیتری متعلق به وی، @evleaks، به اشتراک گذاشته به‌دست‌آمده و تقریباً تمام مشخصات فنی مرتبط با این محصول از جمله نمایشگر، دوربین‌ها، حافظه و قابلیت‌های ارتباطی گلکسی +S8 در این تصویر ذکر شده‌اند؛ هرچند که چیزی درباره‌ی مشخصات باتری و پردازنده‌ی این گوشی هوشمند در این تصویر نوشته نشده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس این اطلاعات گلکسی +S8 یک نمایشگر QHD با پنل سوپرآمولد و اندازه‌ی ۶٫۲ اینچی (مستطیل کامل) یا ۶٫۱ اینچی (با لبه‌های خمیده) خواهد داشت؛ دوربین پشتی این محصول ۱۲ مگاپیکسلی و دارای فوکوس خودکار پیکسل‌های دوگانه خواهد بود و دوربین جلویی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی می‌باشد؛ پشتیبانی از کارت حافظه و گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گردوغبار از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند. به‌علاوه اسکنر عنبیه چشم، سیستم حفاظتی Knox و سیستم پرداخت موبایلی مخصوص سامسونگ نیز در این دستگاه وجود خواهند داشت و در نهایت مانند محصولات نسل‌ قبلی این خانواده، گلکسی +S8 از شبکه‌های LTE، شارژ بی‌سیم و هدفون‌های بی‌سیم Harman مخصوص به خود نیز بهره‌مند خواهد بود.

پردازنده‌ی این گوشی هوشمند نیز به‌احتمال فراوان چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۵ خواهد بود؛ این چیپست که به‌تازگی معرفی شده از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 MP20 و مودم جدید LTE که از سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند، نیز بهره‌مند است. فارغ از اینکه صحت این اطلاعات تا چه حد باشند اما فعلاً باید به همین اخباری ناموثق اکتفا کرد و منتظر رونمایی رسمی از گلکسی S8 و +S8 ماند.

Samsung-Galaxy-S8-Plus-Specifications-List-720x495

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.sammobile.com/2017/02/23/samsung-galaxy-s8-spec-sheet-leaked-by-evleaks/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش