حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاناسونیک هم گوشی ویندوزفون ساخت

شایعه‌های بسیاری درباره این که دوره ویندوزفون به سر آماده و به تعبیری این نوع گوشی مرده است در خبرها می‌توان دید اما تو گویی پاناسونیک گوشش به این حرف و حدیث‌ها بدهکار نیست چون از گزارش‌های منتشر شده این گونه برمی‌آید که این شرکت نوعی ویندوزفون جدید را در کشور هند معرفی کرده است.

گوشی ویندوزفون پاناسونیک اساسا برای کار در شرایط سخت و دشوار ساخته شده است و همان طور که احتمالا باخبر هستید این شرکت نخستین با در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۶ گوشی خود با نام Panasonic Toughpad FZ-F1 را معرفی و یک سال بعد این گوشی را در کشور هند عرضه کرد.

E1X1-Web_0005_E1__inversion_Detail-738

برخی از مشخصات این گوشی به قرار زیر است:

صفحه نمایش لمسی ۴٫۷۰ اینچی با کیفیت وضوح ۷۲۰ و میزان وضوح ۱۲۸۰ پیکسل

پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ ساخت کوالکام هشت هسته‌ای ۲٫۳GHz و ۲ گیگابایت رم

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت از طریق کارت میکرو اس دی

تا آن جا که به دوربین‌ها مربوط می‌شود، گوشی Panasonic Toughpad FZ-F1 مجهز به دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین با ویندوز ۱۰ موبایل و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی کار می‌کند.

panasonic-toughpad

گوشی هوشمند Panasonic Toughpad FZ-F1 دو سیم کارته است و از سیم کارت میکرو پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای درگاه‌های ارتباطی Wi-Fi، GPS، Bluetooth، NFC، USB OTG، ۳G و ۴G است. همچنین مجهز به حسگر‌های مجاورت، شتاب سنج، نور محیط و ژیروسکوپ (گردش نما) می‌باشد.

این موبایل دارای مجوز‌های IP 65 و IP 67 نیز هست که به معنای مقاومت آن در برابر آب و ضربه در هر شرایط اقلیمی است. با توجه به نوعی طراحی این گوشی جالب است که این گوشی هوشمند Panasonic Toughpad FZ-F1 فقط ۲۷۷ گرم وزن دارد.

به علت برخورداری این گوشی از Windows 10 IoT Mobile Enterprise از اسکن بارکدها و دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها به شکل پیش فرض پشتیبانی می‌کند.

Panasonic TOUGHPAD FZ-E1 08

شرکت پاناسونیک قیمتی بیش از یک میلیون روپیه هند را برای گوشی Panasonic Toughpad FZ-F1 در نظر گرفته است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/02/22/panasonic-launches-new-windows-phone-in-india-with-windows-10/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار