حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر V9 با نمایشگر QHD، رم ۶ گیگابایتی و دوربین‌های مدل برداری سه‌بعدی رسماً معرفی شد

گوشی هوشمند آنر V9 به‌صورت رسمی در کشور چین رونمایی شد؛ این فبلت جدید برای طرفداران محصولات قدرتمندتر طراحی و با ظاهری زیبا تولید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شما را از جزئیات این محصول تازه مطلع کنیم.

ابتدا باید بگوییم چیپست پردازنده کایرن ۹۶۰ که از پردازنده گرافیکی Mali-G71 نیز بهره‌مند است و توسط خود شرکت هوآوی تولید شده، قلب تپنده‌ی این محصول را تشکیل داده است. همین چیپست هشت هسته‌ای پیش از این در دیگر پرچم‌دار هوآوی یعنی Mate 9 نیز بکار گرفته شده بود و همان‌طور که می‌دانید موفق شد خود را به‌عنوان یک پردازنده‌ی کاملاً قدرتمند اثبات کند. آنر V9 در نسخه‌های مختلف با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و همین‌طور حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی تولید و عرضه خواهد شد.

۱

یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با پنل TFT LCD و رزولوشن QHD در آنر V9 استفاده شده است؛ همچنین یک دوربین ۸ مگاپیگسلی سلفی نیز در پنل جلویی این دستگاه به کار گرفته شده، درحالی که دوربین اصلی این گوشی هوشمند از دو دوربین با دهانه دریافت نور f/2.2 و فلش دوگانه تشکیل شده است. البته همان‌طور که در تیتر این مطلب اشاره شد، دوربین اصلی این دستگاه از یک ویژگی بسیار منحصربه‌فرد و رؤیایی نیز بهره‌مند است؛ فوکوس لیزری این دستگاه امکان مدل برداری سه‌بعدی را در دوربین آنر V9 فراهم می‌کند. هوآوی مدعی شده که اولین دوربین گوشی جهان با امکان مدل برداری سه‌بعدی را در V9 بکار گرفته است که به کاربران امکان می‌دهد به‌وسیله گوشی هوشمند خود از وسایل مختلف عکس گرفته و سپس آن‌ها را به‌صورت سه‌بعدی چاپ کنند. ظاهراً این شرکت تلاش دارد تا با تمرکز در بخشی که هنوز هیچ دستگاه دیگری وارد آن نشده است، مشتریان بیشتری را به محصول خود جذب کند اما بهتر است تا زمانی که قدرت حقیقی این سیستم مدل‌برداری سه‌بعدی مورد آزمایش قرار نگرفته است، بیش از اندازه ذوق‌زده نشوید.

انرژی مورد نیاز آنر V9 توسط یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود که همین باتری با ظرفیت مشابه نیز در Mate 9 نیز استفاده شده و با ثبت رکورد ۱۲ ساعت استفاده‌ی بدون توقف به‌راحتی محصولاتی از جمله آیفون ۷ Plus و گلکسی S7 edge را شکست داده بود. اما فراموش نکنید که V9 برخلاف Mate 9 از رزولوشن QHD بهره می‌برد و طبیعتاً در مقایسه با این گوشی مصرف باتری بیشتری نیز دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، سنسور تشخیص اثرانگشت، پورت USB نوع C، ابعاد ۶٫۹۷ * ۷۷٫۵ * ۱۵۷ میلی‌متری و وزن ۱۸۴ گرمی آن اشاره کرد؛ همچنین سیستم‌عامل آنر V9 نیز اندروید ۷٫۰ نوقا با پوسته‌ی رابط کاربری مخصوص هوآوی یعنی EMUI 5.0 خواهد بود.

۴

نسخه ۶۴ گیگابایتی آنر V9 با ۴ گیگابایت حافظه رم ۳۷۷ دلار قیمت‌گذاری شده، در حالی که قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم ۴۳۶ دلار در نظر گرفته شده است و گران‌ترین نسخه این گوشی هوشمند نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم ۵۰۸ دلار قیمت خواهد داشت؛ آنر V9 در رنگ‌های طلایی، قرمز، مشکی و آبی به بازار چین عرضه خواهد شد. اکنون به ما بگویید که نظر شما درباره‌ی این محصول جدید هوآوی چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Honor-V9-officially-announced-QHD-display-6GB-RAM-3D-modeling-cameras-and-more_id91208″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

قیمت خوبی داره.!! پشت گوشی بسی بیش شبیه آیفون ۷پلاس شده

Mortazavi

ای بابا.
چرا صفحه نمایش TFT؟؟؟!!!
یاد اکسپریا زی۱ افتادم که موقع معرفی یه دوربین انقلابی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و بدنه فلز و شیشه لوکس و پردازنده فوق قوی اسنپ۸۰۰ داشت اما صفحش TFT بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش